×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
گزارش مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از ساماندهی پاکبانان

 

کلیه موضوعات و دغدغه های مطرح شده در جلسات کمیسیون بهداشت ‌‌محیط زیست و خدمات شهری شورای محترم اسلامی در حال پیگیری و اجرایی شدن می باشد .

به گزارش گیلان پیام،پیرو جلسات صورت گرفته در خصوص ساماندهی پاکبانان؛ علیرضا حاجی پور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت  با اشاره به مصوبات جلسات اعلام کرد، کلیه موضوعات و دغدغه های مطرح شده در جلسات کمیسیون بهداشت ‌‌محیط زیست و خدمات شهری شورای محترم اسلامی در حال پیگیری و اجرایی شدن می باشد.

حاجی پور ادامه داد گفت : حفظ امنیت و سلامت شهروندان و پاکبانان که قسمتی از بدنه همین جامعه هستند جزء رسالت این سازمان بوده و در این خصوص هیچ نوع کم کاری پذیرفته شده نیست.

وی افزود در جلسه مذکور مقرر گردید  ظرف چند روز آینده مخازن ۶۶۰ لیتری آسیب دیده جمع آوری شده و تعمیر گردد. در راستای ایجاد امنیت شغلی پاکبانان عزیز نصب علائم هشدار دهنده بر روی کلیه مخازن پسماند در حال انجام بوده و همچنین مبحث سلامت جسمی و آزمایشات پزشکی کارگران نیز در اولویت اصلی این سازمان می باشد .

وی اعلام کرد دستورات لازم جهت شستشوی مخازن به صورت فشرده در هر ۵ منطقه ابلاغ گردیده و در فرآینده اجرا قرار گرفته است.

حاجی پور افزود : طی این جلسه مقرر گردید جهت ارتقاع سطح علمی و آگاهی فردی کارگاه های آموزشی ترافیکی ایمنی بهداشت با هدف تامین سلامت و حفظ امنیت پاکبانان، در روزهای آینده برگزار گردد. همچنین شرکت های طرف قرارداد موظف به تحویل دستکش ، لباس و تجهیزات فردی مرغوب به  پاکبانان شده اند که این مهم در حال انجام می باشد.

وی در پایان ضمن ارائه گزارش از فعالیت جاروب مکانیزه ، مجددا به یکی از شرکت های رفت روب مناطق شهرداری اخطار داد تا تهیه و تحویل لباس پاکبانان هر چه سریع تر انجام گیرد.

ایشان یادآور شد که سازمان مدیریت پسماند در خصوص مسائل مربوط به حفظ ایمنی و سلامت پاکبانان که از دغدغه های اصلی اعضاء محترم کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای محترم اسلامی رشت می باشد به شدت حساس بوده و کوچکترین مسامحه و کوتاهی را از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری نخواهد پذیرفت ./انتهای خبر

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.