×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان :  ۱۱۶ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در گیلان از ۱۰۵ هزار به ۱۱۶ هزار خانوار در سال جاری افزایش پیدا کرده است که بیشتر این خانوارها از چند خدمتی بهره مند هستند.

به گزارش گیلان پیام، مدیرکل کمیته امداد گیلان در سفر به شهرستان فومن ودیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به دستور مهندس فتاح رئیس کمیته امداد و تصویب تبصره ۱۴ مبنی بر افزایش جامعه مددجویی گفت: طبق این تبصره تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در گیلان از ۱۰۵ هزار به ۱۱۶ هزار خانوار در سال جاری افزایش پیدا کرده است که بیشتر این خانوارها از چند خدمتی بهره مند هستند.

هفت هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد درشهرستان فومن

وی تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد درشهرستان فومن را هفت هزار و ۷۷۵ خانوار اعلام کرد و افزود: فومن یکی از بزرگترین شهرستان های مددجویی گیلان است.

اهرابی با بیان اینکه ساخت و تعمیر مسکن محرومان یکی از اولویت های کاری کمیته امداد است تصریح کرد : این نهاد با همکاری سپاه در حال احداث مسکن برای مددجویان شهرستان است ومددجویان فومن هم از این امکان برخوردار هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان شهرستان فومن را جزو اولین شهرستان ها در جذب تسهیلات اشتغال زایی دانست و گفت: این موضوع بدون توجه و پیگیری فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان محقق نمی شد.

مددجویان کمیته امداد خط قرمز کمیته امداد هستند

وی با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد خط قرمز کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد : این نهادبه دنبال کار سیاسی و انتخاباتی نیست و همه تلاش امدادگران صرف حل مشکلات نیازمندان می شود.

فعالیت ۱۸ مرکز نیکوکاری در گیلان

اهرابی به فعالیت ۱۸ مرکز نیکوکاری در گیلان اشاره کرد و افزود: در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۷۰ مرکز در سطح ادارات تابعه استان هستیم و تعامل و تفاهم با خیریه‌ها، مؤسسات عام‌المنفعه، سازمان‌ها و تشکل‌های اجتماعی فعال و همسو استان برای تأمین نیازهای محرومین در بخش‌های مسکن، جهیزیه، امور فرهنگی، بهداشت و درمان، معیشت  وجذب حامی برای ایتام ومحسنین تحت حمایت از دیگر اقدامات در حال پیگیری است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اظهار کرد: بسیاری از نیازمندان تا کنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده اند و خیران با کمک های خود در قالب اجرای طرح شوق زیارت شرایط سفر آن ها به مشهد مقدس را فراهم می کنند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.