×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در بازدید از محور برفی اسالم به خلخال؛  به غیر از محور پونل به خلخال تمامی محورهای مواصلاتی گیلان باز است

استاندار گیلان با اشاره به مسدود بودن محور پونل به خلخال بواسطه مخاطرات موجود گفت: تردد خودروها در بقیه محورهای مواصلاتی استان گیلان به صورت عادی جریان دارد.

به گزارش گیلان پیام،دکتر مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از محور پوشیده از برف اسالم به خلخال در گفتگو با خبرنگاران به تلاش های نیروهای راهداری، هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های امدادرسان در محورهای برفی استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به غیر از محور پونل به خلخال که بواسطه مخاطرات موجود مسدود است، مشکلی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

وی به بارش برف در محور اسالم به خلخال طی ۲ روز گذشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تردد خودروها در این مسیر به صورت عادی جریان دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: هدف از حضور در این منطقه بازدید از محور برفی و نحوه خدمات رسانی به مردم و خداقوت به عوامل امدادی است.

وی همچنین خطاب به رانندگانی که قصد تردد از محورهای برفگیر استان را دارند، گفت: به منظور حفظ سلامتی خود و سرنشینان مسائل ایمنی را با دقت رعایت و قبل از حرکت، وضعیت راه ها را از طریق اخبار و سامانه های اطلاع‌رسانی پیگیری کنند.

استاندار گیلان افزود: مسافران به غیر از موارد ضروری در محورهایی که برفگیر است، از سفر اجتناب کنند.

دکتر سالاری همچنین با حضور در راهدارخانه لرزره و پایگاه امدادی جمعیت هلال‌احمر در مسیر اسالم به خلخال به راهداران و نیروهای امدادی خداقوت گفت و از تلاش های بی وقفه آنان قدردانی کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.