×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همایش مصرف بهینه و ایمن انرژی گاز برگزار شد

همایش مصرف بهینه و ایمن انرژی گاز در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و پایش دمای ادارات با حضور سرهنگ توشه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج دستگاههای اجرایی استان برگزار و بر اهمیت مدیریت مصرف گاز و رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) تأکید شد.

 

به گزارش گیلان پیام ،سرهنگ توشه با اشاره به نقش استراتژیک گاز بر لزوم رعایت مدیریت مصرف بهینه تأکید نمود و اظهار داشت: بسیج و سپاه آماده هرگونه همکاری در زمینه اجرای طرحهای کاربردی در زمینه مدیریت انرژی و اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با اشاره به همکاری سازنده بسیج و سپاه استان گیلان با دستگاههای اجرایی استان بویژه شرکت گاز، بر لزوم گسترش همکاری های فیمابین در سایر زمینه ها تاکید نمود.

در این همایش حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر از حضور مدیران و فرماندهان پایگاههای بسیج با اشاره به نقش موثر اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی زمینه های مختلف گفت: اگر چه ما دارای ذخایر سرشار گاز هستیم ولی هر اندازه که در داخل از این کالای استراتژیک استفاده مناسب تر نماییم، می توانیم صادرات بیشتری به کشورهای منطقه داشته باشیم.

اکبر ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرهنگ توشه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، از همراهی و کمک بسیج و سپاه به پایش دمای ادارات که در راستای بخشنامه معاون اول محترم ریاست جمهوری اجرا می شود قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سایه تعامل بسیج و سپاه در حوزه پایش انرژی می توانیم نتایج مطلوبی را در استان و کشور مشاهده نماییم و از همه واحدهای مرتبط درخواست می نمایم تا راهکارهای لازم را برای اجرای هر گسترده تر این طرح و سایر طرحهای اجرایی با کمک و مشارکت بسیج و سپاه ارائه نمایند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غلام حضرت حجت امام جماعت شرکت گاز و نماینده روحانیون صنعت نفت در شمال کشور با اشاره به آیات و روایات گفت: هدف از مصرف بهینه، مصرف نکردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.

وی مصرف بهینه را برای تولید ثروت و افزایش دارایی امری لازم برشمرد و ابراز امیدواری کرد سازمانها و دستگاههای با اجرای درست این مهم درجهت شکوفایی اقتصادی کشور حرکت نمایند.

در این همایش حسن منصف رئیس بهره برداری شهرستان رشت با بیان این نکته که این شرکت با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی اثربخش و اجرای برنامه های آموزشی و تبلیغی مانند پروژه سفیران انرژی توانسته در سطح کشور یکی از شرکت های موفق در زمینه ترویج مصرف بهینه باشد از مردم فهیم و ارزشی استان درخواست نمود تا با رعایت توصیه های شرکت گاز درخصوص مصرف بهینه، نقش مهمی در کاهش مصرف گاز بویژه در بخش خانگی ایفا نمایند.

همچنین در این مراسم دکتر رحیمیان استاد دانشگاه در خصوص رعایت استانداردهای لازم در زمینه ساخت و سازها به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی تأکیدکرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.