×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان:  کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان تفاوتی بین ادیان قائل نیست

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور در منزل دو خانواده از مددجویان مسیحی تحت حمایت شهرستان بندرانزلی گفت: در خدمت‌رسانی به محرومان تفاوتی بین ادیان قائل نیستیم.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به مناسبت آغاز سال نو میلادی با حضور در منزل دو خانواده از مددجویان مسیحی تحت حمایت شهرستان بندرانزلی با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

اهرابی، با تبریک فرارسیدن سال نو میلادی به هم‌وطنان مسیحی به‌ویژه مددجویان مسیحی گفت: خدمت‌رسانی به همه اقشار آسیب‌پذیر و محروم در دستور کار این نهاد قرار دارد و برای امدادگران تفاوتی بین ادیان وجود ندارد و همه یکسان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

توانمندسازی خانوارها با فراهم کردن زمینه اشتغال‌زایی

وی با تأکید بر اینکه توانمندسازی خانوارها با فراهم کردن زمینه اشتغال‌زایی برای آن‌ها از اولویت‌های کمیته امداد است افزود: یکی از این دو خانواده که زن سرپرست خانوار است با استفاده از تسهیلات اشتغال خانگی  توانسته در مسیر توانمندی چند گام روبه‌جلو حرکت کند.

اهرابی با اشاره به هدف اصلی بعثت پیامبران تصریح کرد: هدف اصلی رسالت و بعثت پیامبران و اولیاء الهی هدایت مردم، سعادت، نجات، خیر و صلاح آن‌ها و برپایی عدالت بود که امیدواریم همه ما بتوانیم با تأسی از سیره و روش اولیاءالله مسیر عدالت و خدمت را به نحو شایسته‌تری طی کنیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.