×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مجری طرح پستهای معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان:   بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سپیدرود

پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سپیدرود با هدف تامین برق مطمئن و پایدار منطقه شهرک صنعتی سپیدرود و اطراف آن و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار به بهره برداری می رسد.

به گزارش گیلان پیام،«مهندس محمد افتخاری» مجری طرح پستهای معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، با بیان اینکه این پروژه هم اکنون در مرحله انجام تستهای مختلف می باشد، در خصوص این پروژه زیربنایی گفت: عملیات اجرائی پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سپیدرود رشت که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار شهرک صنعتی سپیدرود و اطراف آن و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار در سال ۹۵ شروع شده است، انشاءا… با تلاش شبانه روزی همکاران سختکوش و زحمت کش شرکت برق منطقه ای گیلان در بهمن سال ۱۳۹۷ برقدار و وارد مدار خواهد شد.

مجری طرح پستهای شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در خصوص مشخصات فنی پروژه گفت:پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سپیدرود با ظرفیت۴۰*۲ مگاولت آمپر، دارای دو فیدر خط ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ورودی ۲۰ کیلوولت و ۱۲ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و ۴ فیدر خازنی بوده و همچنین سیستم عایقی پست از نوع سیستم AIS می باشد.

افتخاری با بیان اهمیت، ضرورت و نقش محوری این پروژه، افزود:این پروژه هم اکنون در مرحله تست و راه اندازی قرار دارد که با انجام تستهای مختلفی نظیر؛ تست کلید ۲۰ کیلوولت، تست برقگیر ۲۰ و ۶۳ کیلوولت، تست ترانس قدرت و کمکی، تست رله‌های حفاظتی و چندین تست دیگر، انشاءا… در بهمن سال ۱۳۹۷ برقدار و وارد مدار خواهد شد.

وی افزود: از جمله مشکلات اصلی این پروژه وجود شبکه ۲۰ کیلوولت در مسیر تجهیزات این پست است که امیدواریم با رایزنی های انجام شده با شرکت توزیع نیروی برق گیلان، این مشکل اساسی نیز حل شود تا بهره برداری از پست را بدون هیچ گونه مشکلی آغاز کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.