×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در شصت و هشتمین جلسه شورا؛  تاکید اعضای شورا بر تسریع در انتخاب شهردار

در شصت و هشتمین جلسه شورا، موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورا بر انتخاب هرچه سریعتر شهردار آتی تاکید کردند.

به گزارش گیلان پیام،اسماعیل حاجی پور در این زمینه بیان داشت: باید تا پایان همین ماه تکلیف شهردار مشخص گردد. نامزدهایی که قبلا خود را تعرفه کرده و گزینه های جدیدی که معرفی می شوند تا ۲۴ ساعت آینده گزینه های نهایی را معرفی نمایند و پنجشنبه نامزدها برنامه های خود را ارائه داده و تا شنبه شهردار انتخاب شود.

احمد رمضانپور نیز با بیان اینکه ۵ ماه است رشت شهردار ندارد، بیان داشت: زمان را باید بشکنیم و همین هفته شهردار را انتخاب نماییم. نامزدهایی که قبلا تعرفه شده اند، برنامه های خود را ارائه داده اند. نامزدهای جدید، همین فردا برنامه های خود را اعلام نموده و چهارشنبه شهردار انتخاب گردد. هر روز تاخیر در انتخاب شهردار، خسران بیشتری برای شهر دارد.

محمد حسن عاقل منش نیز با اشاره به صحبت های عبدالهی، افزود: بیان ایشان که گفتند، از بداخلاقی ها گذشتند، نکته ای است که می تواند راهگشای ما از بن بست ها باشد.

عضو شورا تصریح کرد: موکلین ما هم از ما گذشت را انتظار دارند. آمدن ما به شورا از خودگذشتگی است. در غیر اینصورت نمی توانیم به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانیم.

وی نیز بر انتخاب شهردار تاکید کرد و افزود: وقفه طولانی انتخاب شهردار موجب نارضایتی مردم شده است و باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اهتمام بورزیم.

بهراد ذاکری ادامه داد: از شتابزدگی بپرهیزیم و هفته جاری را به بررسی برنامه نامزدها بپردازیم.

فاطمه شیرزاد نیز ابراز امیدواری کرد با انتخاب هرچه سریعتر شهردار، آرامش به شهر باز گردد و افزود: امیدوارم مشورتهای دیگر گروه ها و جناح ها در نهایت منجر شود تا اعضای شورا مستقل عمل نمایند.

سخنگوی شورا افزود: بابت این تاخیر و در انجام وظیفه قانونی یعنی انتخاب شهردار، شرمنده مردم هستیم.

علیپور نیز گفت: طولانی شدن انتخاب شهردار بار دیگر موجب بداخلاقی های رسانه ای می شود و افرادی که پشت پرده جریان سازی می کنند، با تاخیر در انتخاب، به بداخلاقی ها دامن می زنند.

رضا رسولی نیز بیان داشت: امشب می توان در یک جلسه غیر علنی در مورد گزینه ها بحث و بررسی نموده و برنامه نامزدها نیز در جلسات غیر رسمی صورت گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.