×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان:  ۱۴۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان میزان اعتبارات ابلاغی سالجاری

دکترمیرشمس مومنی‌زاده در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان رشت برای سالجاری ۱۴۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان بوده که شامل ۵۵۴ پروژه توسعه عمران روستایی و ۱۴۷ پروژه عمران شهری می‌شود.

به گزارش گیلان پیام،فرماندار شهرستان رشت با تاکید برلزوم صرفه جویی مدیران در هزینه کرد اعتبارات بویژه در هزینه های جاری، افزود: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال ۹۸ هفته آینده در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی طرح ها و پیشنهادات خود را منعکس نمایند.

دکترمومنی‌زاده با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم شهرستان رشت، گفت: قطار شهری از جمله پروژه‌های مهمی است که بر کاهش بار ترافیکی شهر رشت تاثیر بسزایی دارد و باید در اولویت قرار گیرد. هچنین آب شرب شهری و روستایی، فاضلاب شهر رشت، زباله سوز سراوان از دیگر پروژه‌های مهم نیازمند توجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا پروژه‌های عمرانی در سال ۹۸ با شتاب بیشتری پیگیری شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه در پروژه‌‌های عمرانی نیازمندی‌ها بسیار و امکانات و منابع محدود است لذا باید اعتبارات براساس اولویت هزینه شود./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.