×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان :  کمک ۳۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران به نیازمندان درشب یلدا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گفت: خیران و نیکوکاران گیلانی باهدف ترویج سنت حسنه احسان و نوع‌دوستی و کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود، شب یلدای خاطره‌انگیزی را برای نیازمندان رقم‌زده و شادی‌های خود را با محرومان آبرومند تقسیم کردند.

به گزارش گیلان پیام،محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان به نیازمندان در شب یلدا گفت: خیران و نیکوکاران گیلانی باهدف ترویج سنت حسنه احسان و نوع‌دوستی و کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود، شب یلدای خاطره‌انگیز و شادی را برای نیازمندان رقم‌زده و شادی‌های خود را با محرومان آبرومند تقسیم کردند.

وی بابیان اینکه نیکوکاران ۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی برای تهیه سبد غذایی شب یلدای نیازمندان کمک کردند افزود: ۲۲۵ میلیون تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب سبد غذایی از سوی خیران اهداء شد.

جواد زاده با اشاره به اینکه از مجموع کمک‌های اهدایی مردم تعداد پنج هزار سبد غذایی تهیه و بین مددجویان نیازمند و ایتام گیلانی تا روز پنجشنبه ۲۹ آذر توزیع شد ادامه داد: سبدهای غذایی شامل میوه، شیرینی و شکلات، آجیل و برخی هم همراه با برنج و حبوبات بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان ارزش هر سبد غذایی را با توجه به جمعیت هر خانوار بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این سبدهای غذایی جمعاً به وزن حدود ۳۰ تن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هنوز بسیاری از خانوارهای تحت حمایت در گیلان نیازمند توجه و کمک خیران هستند تصریح کرد: کمک‌های مردمی به‌ویژه نیکوکاران استان همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با کمک مردم عزیز مشکلات بیشتری را از محرومان مرتفع کنیم.

شایسته ذکر است مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳#  و یا شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ سیبا بانک ملی به نام کمیته امداد کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.