×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رژه ۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت برگزار شد

 

با حضور سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی شهر؛ رژه ۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت برگزار شد

به گزارش گیلان پیام، به همت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و به مناسبت هفته حمل و نقل، رژه ۸۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رشت برگزار شد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت ضمن تبریک و گرامیداشت هفته حمل و نقل، اظهار داشت: نظر به اهمیت تقویت و توسعه حمل و نقل عمومی و در راستای تاکیدات و برنامه های موجود در طرح جامع ترافیک رشت، توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در برنامه های شهرداری و شورای اسلامی رشت قرار دارد.

وی افزود: در این راستا برای توسعه حمل و نقل عمومی اقدامات لازم برای احداث خطوط تراموا با پیگیری های شهرداری،شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت صورت گرفته و در مرحله اول قرارداد مطالعات و تهیه اسناد با مشاور مربوطه منعقد شد.

بهارمست با اشاره به اینکه در خصوص تقویت ناوگان اتوبوسرانی رشت اقدامات خوبی انجام شده است مطرح کرد: با خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس و بازسازی اتوبوس های پیشین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اکنون تعداد اتوبوس های فعال در سطح شهر به ۸۰ دستگاه اتوبوس رسیده و در کوتاه ترین زمان ممکن این تعداد به یکصد دستگاه اتوبوس افزایش خواهد یافت.

سرپرست شهرداری رشت در پایان از زحمات رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، همکاران و رانندگان خدوم آن سازمان قدردانی کرد.

پیمان پارسا رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به رژه ۸۰ دستگاه اتوبوس شهرداری رشت اظهار کرد: سال گذشته حدود ۲۳ دستگاه اتوبوس در رشت فعال بود و با سیاست گذاری انجام شده در سازمان تلاش کردیم در یک بازه زمانی یک ساله تعداد دستگاه های اتوبوس به ۱۰۰ عدد برسد.

وی افزود: با خریداری اتوبوس های جدید و بازسازی تعدادی اتوبوس های فرسوده اکنون ۸۰ دستگاه اتوبوس در رشت فعال است و تا پایان سال با خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی رشت سه رقمی شده و به ۱۰۰ عدد خواهد رسید./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.