×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرماندار ماسال اعلام کرد:  اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل زیستگاه مرال

 

فرماندار ماسال گفت: در کمیته برنامه ریزی سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه حفاظتی گردشگری زیستگاه مرال در ییلاق تولی نساء اختصاص داده شد.

به گزارش گیلان پیام، محمد جواد عامر در جلسه کارگروه پسماند شهرستان با اشاره به اهمیت پروژه حفاظتی گردشگری زیستگاه مرال در ییلاق تولی نساء، گفت: با توجه به اینکه این پروژه علاوه بر اهمیت زیست محیطی به لحاظ گردشگری نیز می تواند موجب توسعه شهرستان شود، در کمیته برنامه ریزی سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده شد و امیدواریم اداره کل محیط زیست نیز با توجه ویژه به این پروژه، این پروژه را نهایی نمایند.

وی اجرای پروژه پاکسازی ییلاقات را یکی دیگر از پروژه های ارزشمند زیست محیطی شهرستان، دانست و افزود: با پایان اتمام قرارداد  پیمانکار این پروژه با توجه به دغدغه های زیست محیطی این پیمانکار این طرح بدون دریافت عوارض کماکان تا امروز ادامه داشته است.

فرماندار ماسال در ادامه به طرح پالایش آلودگی­های دو رودخانه خالکایی و مرغک اشاره و خاطرنشان کرد: جهت اجرای این طرح منابع آلودگی دو رودخانه شناسایی شده اند و اخطار لازم جهت جلوگیری از آلودگی این دو رودخانه داده شده است.

عامر با تاکید بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در کل شهرستان، تصریح کرد: بخشداران و شهرداران باید با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نسبت به اجرای این طرح همت گمارند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.