×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اعلام کرد:  ۶۲۰۰ پروژه عمرانی توسط کمیته امداد گیلان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: تا پایان سال جاری ۶۲۰۰ پروژه عمرانی برای مددجویان توسط کمیته امداد گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلان پیام، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی گفت: یکی از موضوعات مهم در توانمندسازی خانوارها تهیه مسکن مناسب برای مددجویانی است که فاقد مسکن هستند یا مسکن مناسب ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: داشتن سرپناه مناسب و مکان امن برای زندگی، یکی از شاخص‌های توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت و یکی از عوامل سرعت بخشیدن در توانمندسازی به شمار می‌رود.

اهرابی بابیان اینکه تا پایان سال جاری ۶۲۰۰ پروژه عمرانی توسط کمیته امداد گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: طبق برنامه ۲۳۰۰ واحد مسکن در قالب شهری و روستایی اعم از خرید و ساخت در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای ۶۲۰۰ پروژه عمرانی ۹۲ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: از این میزان اعتبار، ۶۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه‌ و بودجه از محل هدفمندی یارانه‌ها و مابقی از منابع کمیته امداد، مشارکت خیران و بستگان مددجو تأمین می‌شود.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌ها خبر داد و افزود: از ۲۳۰۰ واحد مسکن در حال اجرا، ۱۰۲۷ واحد مسکن روستایی است که با مشارکت سپاه در حال ساخت است.

اهرابی تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی و همچنین ساخت سرویس بهداشتی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد گیلان در سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال تعمیر و بازسازی سه هزار و ۹۰۰ مسکن مددجویان شهری و روستایی همراه با سرویس بهداشتی در دستور کار این نهاد قرار دارد./انتهای

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.