×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساختمان شبکه بهداشت و درمان سیاهکل افتتاح شد

 

با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسوولان محلی، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

به گزارش گیلان پیام، با حضور دکتر علی رضا رییسی-معاون بهداشتی وزارت بهداشت، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس، ریاست و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسوولان محلی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل رسماً افتتاح شد.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، پس از آیین افتتاح رسمی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان سیاهکل در واحدهای بهداشت روان، بهداشت مدارس، دهان و دندان و بهداشت محیط حضور یافت و با کارشناسان این واحدها به گفت و گو پرداخت. وی با تاکید بر اینکه پایش بهداشت روان و دهان و دندان خصوصاً در کودکان و نوجوانان بسیار مهم است، گفت: بهداشت دهان و دندان دانش آموزان پایه ششم از طریق آموزش و درمان پوسیدگی های دندانی در حال حاضر اولویت وزارت بهداشت است تا از این طریق دانش آموزان بتوانند طی سال های آتی با دندان های سالم وارد مقاطع بالاتر تحصیلی شوند.

وی ادامه داد: با همت کارشناسان دهان و دندان مراکز، می توان در طول یک سال پوسیدگی دندان های تمامی دانش آموزان پایه ششم را بر طرف نمود، و اگر استانی بتواند در این زمینه پیشرو شود، قطعاً جشن موفقیت این برنامه از سوی وزارت بهاشت در آن استان برگزار خواهد شد.

در ادامه دکتر رییسی و هیات همراه از بیمارستان غدیر سیاهکل نیز بازدید نمودند و روند ارایه خدمات این بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیز مورد بررسی معاون بهداشتی وزارت بهاشت قرار گرفت.

گفتنی است: ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان سیاهکل، در زمینی به مساحت ۲۷۵۰ متر مربع، با زیر بنای ۲۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساخته شد.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل چهار مرکز خدمات سلامت روستایی و سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۴۵ خانه سلامت دارد که به مردم این منطقه، خدمات سلامت ارایه می کند. انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.