×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با فرماندار شهرستان سیاهکل

عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه جمعی از مدیران بنیاد استان و شهرستان با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان سیاهکل با محمود صوفی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش گیلان پیام،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،در اولویت و سرلوحه همه امور قرار گیرد.

عبداله پاکاری با بیان اینکه در هر گونه جذب و استخدام نیروی انسانی در ادارات دولتی باید قانون سهمیه ی ۲۵ درصدی خانواده های ایثارگر لحاظ شود،تاکید کرد:مطابق قانون،دستگاه های اجرایی موظفند این قانون را اجرا و گزارش آن را به صورت سالیانه به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: از آن جا که شهادت مقام بزرگی است و شهداء در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند،رسیدگی به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است،و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد،شهادت و ایثار می باشد.

وی هدف از حضور خود در شهرستان سیاهکل را در راستای اجرای طرح سپاس و سرکشی از جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در منتطقه دیلمان و پیرکوه عنوان کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.