×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز گیلان :مصرف ۵۵۴ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

 

مشترکین گاز در استان گیلان در آبان ماه سال جاری بالغ بر ۵۵۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند.

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر با بیان اینکه مشترکین گاز در گیلان در آبانماه امسال ۵۵۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند اظهار داشت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته که با توجه به جذب ۴۰ هزار مشترک جدید در یک سال گذشته و کاهش ۵ درصدی دمای هوا آماری بسیار مناسب می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: همانند سال گذشته بخش نیروگاهی با مصرف ۲۷۸ میلیون مترمکعب (۴۹ درصد) پرمصرف ترین بخش استان می باشد که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

مهندس اکبر ادامه داد: پس از بخش نیروگاهی، بخش خانگی با ۱۸۰ میلیون مترمکعب (۳۲درصد)، بخش صنعتی و کشاورزی با ۶۲ میلیون مترمکعب (۱۱درصد)، بخش  حمل و نقل با ۲۵ میلیون مترمکعب (۵درصد) و بخش تجاری با ۱۷ میلیون مترمکعب (۳ درصد) در رده های بعدی مصرف گاز در استان قرار دارند.

وی از همکاری شایسته فرمانداری ها، آموزش و پرورش، صدا و سیما، اصحاب محترم رسانه در ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی در رعایت آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) تشکر و قدردانی نمود و گفت: خوشبختانه با آموزش فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز در میان اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و نیز اطلاع رسانی گسترده صورت گرفته توسط رسانه ها هم اکنون شاهد مدیریت مصرف گاز در استان هستیم.

وی در پایان از همه مصرف کنندگان گاز درخواست نمود تا با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی علاوه بر کاهش مبلغ گازبها ، این نعمت الهی را برای نسل های آینده حفط نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.