×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان صورت گرفت: افتتاح مدرسه خیرساز در شهرستان تالش

           

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان پروژه ۶ کلاسه خیرساز روستای قروق شهرستان تالش افتتاح شد.

 به گزارش گیلان پیام، مدرسه خیّری ۶ کلاسه ثریا روستای توریستی قروق شهرستان تالش باحضور دکتر مقدم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیر کل نوسازی مدارس استان،مهندس دقیق معاون نظارت و اجرایی، ثریا جودی خیّر مدرسه ساز، دکترمهدوی فرماندار شهرستان تالش ،حاج آقامیر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین،مدعوین و خیرین استانی و شهرستانی افتتاح  و به بهره برداری رسید.

دکتر علی اوسط اکبری مقدم در این مراسم پیشاپیش فرا رسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، سرور آزادگان جهان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را تسیلت گفت و افزود: اجتماع بزرگ اربعین حسینی(ع)، تجلی عشق  وجلوه های دلدادگی است.

وی ضمن تشکر از خیّر ارجمند خانم جودی افزود: خیّرین منتخبین خدواند هستند و شادی را به مردم هدیه می کنند.

دکتر مقدم با یاد آوری اهمیت و عظمت علم ودانش تصریح نمود: خیرین در توسعه زیرساخت های علم و دانش نقش مهم و ماندگاری دارند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر برنامه ریزی در توسعه فضاهای آموزشی باید تفکر برجسته و موثر باشد،افزود:همه باید با تمام توان در جهت ارتقاء اهداف سازمان تلاش کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در پایان با اشاره به بحث نگهداری از فضاهای آموزشی،تاکید کرد:باید داشتههای خود را قدر بدانیم و فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی را نهادینه کرده و به صورت جدی به آن بپردازیم.

 در ادامه مهندس دقیق معاون اجرایی و نظارت اداره کل نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تصریح کرد: امروز در  آستانه سالروز اربعین سید و سالار شهیدان شاهد ایثار و از خود گذشتی خیّری ارزشمند در امر مقدس مدرسه سازی هستیم.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده خیرین محترم مدرسه ساز افزود: خیرین با اقدامات ماندگار خود درس گذشت و ایثار را از خود به یادگار می گذارند.

معاون اجرایی ونظارت اداره کل  در پایان با یادآوری اینکه ۳۰ پروژه آموزشی با ۱۶۷ کلاس درس در استان گیلان با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان در مهره ماه امسال به بهره برداری رساندیم گفت: نقش خیرین در  احداث و تکمیل این پروژه ها  نقش پررنگی بود.

میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز  نیز با بیان مطالبی اهمیت کار خیر را تشریح نمود.

وی با یادآوری خدمات خیرین در توسعه فضاهای آموزشی استان افزود: کار خیّر ارجمند خانم جودی  تا  ابد در تاریخ آموزش و پرورش به یادگار خواهند ماند.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه ” ثریا ”  به همت خیّر ارجمند ثریا جودی با هزینه ای بالغ بر ۸۷۰ میلیون تومان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با ۶ کلاس درس ،دو اتاق اداری و یک نماز خانه در عرصه ی ۱۸۱۶ متر مربع و عیان ۳۷۴ متر مربع در زمینی که مرحوم رحیم فتح اللهی خیّر اهل روستای قروق سال ۱۳۴۳ به آموزش و پرورش تالش اهداء کرده بود، احداث و طی آئینی تحویل دانش آموزان این خطه از استان شد./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.