×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرهاد دلق پوش با حضور در محل اتاق اصناف شهرستان رودبار مطرح کرد:  اصناف، بعنوان هسته مدیریت بازار ایفای نقش کنند

 

فرهاد دلق پوش؛ با حضور در محل اتاق اصناف شهرستان رودبار با رؤسای اتحادیه ها و اتاق اصناف این شهرستان دیدار کرد و اظهار داشت: اصناف، کسبه و بازاریان همواره بعنوان هسته مدیریت بازار ایفای نقش کنند

 

به گزارشگیلان پیام،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست بر اصل پایبندی به قانون، همدلی و امانت داری در امور بازاریان تاکید کرد و گفت: قطعاً ارائه خدمات سالم به شهروندان وظیفه اصلی اصناف برای جلب رضایت مشتری و در راس همه آنها کسب رضایت خداوند است.

دکتر فرهاد دلق پوش با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان رودبار به علت قرار گرفتن در مسیر تردد گردشگران تصریح کرد: تکالیف اصناف و کسبه در چنین شهرستان هایی حساس تر است و برای جذب سهم بازار باید برنامه ریزی مدون و خودکنترلی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، برای استفاده بهینه از ظرفیت ها، اتاق فکر در اصناف تشکیل شود و در فرایند امور بازار از خرد جمعی استفاده گردد و در حل اختلافات فقط به ضوابط توجه و از حواشی پرهیز شود.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از رؤسای اصناف و اتحادیه ها به عنوان زعمای بازار یاد کرد و عنوان کرد: در حل و فصل مسائل و مشکلات بازار با متانت و همدلی رفتار شود و تحت نفوذ هیچ جریانی نباشید و بر انتخابات صنفی و اتحادیه ها نظارت جدی داشته باشید و در برخورد با مشکلات ریش سفیدی کنید.

برنامه اتاق اصناف رودبار، ساماندهی و تجمیع اتحادیه ها با هدف پویایی و بهبود مستمر است

سید یونس حسینی، رئیس اتاق اصناف شهرستان رودبار در این نشست از تدبیر عادلانه و قاطعانه رئیس سازمان در برگزاری انتخابات اصناف شهرستان قدردانی کرد و اذعان داشت: تاکنون وضعیت اصناف این شهرستان دچار چالش های فراوانی بوده و با وجود ۷ شهر و۳۷۰ روستای تابع رودبار، وسعت فعالیت های صنفی بسیار گسترده و پراکنده می باشد.

حسینی پس از بیان نقطه نظرات رؤسای برخی از اتحادیه های صنفی، اظهارداشت: برای رسیدن به وضع مطلوب و در شأن کسبه و بازاریان رودبار؛ برنامه میان مدت و بلندمدت داریم و در گذشته باقی نمی مانیم و رویکرد و نگاه ما به آینده و ساماندهی و تجمیع اتحادیه ها با هدف پویایی و بهبود مستمر این اقشار پرتلاش جامعه است.

وی تهیه زمین و ساختمان اتاق اصناف را برای شهرستان رودبار ضروری دانست و عنوان کرد: هم اکنون این شهرستان دارای ۱۱ اتحادیه مستقل و ۴ اتحادیه در حال شکل گیری می باشد که پس از ساماندهی به یک ساختمان و تاسیسات ویژه جهت خدمت رسانی مطلوب و دسترسی آسان صنوف به اتاق اصناف و اتحادیه ها نیازمندیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.