×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با معاون رییس جمهور

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی با معاون رییس جمهور ضمن بیان نیازمندی های استان برای بهبود زیرساخت های سلامت، خواستار مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه کشور برای ارتقای وضعیت موجود شد.

به گزارش گیلان پیام،؛ دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی با دکتر محمد باقر نوبخت-معاون رییس جمهور، ضمن بیان نیازمندی های استان برای بهبود زیرساخت های سلامت، خواستار مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه کشور برای ارتقای وضعیت موجود شد. توسعه زیر ساخت های درمانی، ساخت بیمارستان هزار تخت خوابه و دانشکده پزشکی در رشت، پرداخت مطالبات پرسنلی و مطالبات بازنشستگان، محورهای اصلی این نشست بود که در این خصوص، قول مساعد داده شد. در این نشست، دکتر محمد تقی آشوبی – معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشت.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تدوین برنامه راهبردی از سال ۹۵ در صدد برآمد با شناخت درست وضعیت موجود و بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای سلامت در گیلان، اهداف استراتژیکی را برای ارتقای بهداشت و درمان در گیلان ترسیم نماید. در این راستا، اجرای بیش از ۵۰ سنجه و پروژه استراتژیک مد نظر قرار گرفت. در حال حاضر، با گذشت حدود ۳ سال از اجرای این طرح ها و برنامه ها شاهد دستاوردهای حایز اهمیتی در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستیم. حرکت در مسیر دانشگاه های نسل سوم، ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمان، توسعه کلینیک های ویژه جهت ارایه خدمات تخصصی، توسعه کارآفرینی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان، راه اندازی تنها مرکز پیوند شمال کشور، راه اندازی مجتمع فناورهای پیشرفته پزشکی، حمایت از مخترعان و اجرای بیش از ده اختراع و نوآوری در حوزه سلامت، توسعه زیرساخت های فناوری سلامت در استان، افزایش نقاط بهداشتی در استان، استقرار نظام ارجاع و نظام بیماری های واگیر، مدیریت درآمد و کاهش هزینه ها و ده ها دستاورد از این دست را می توان در عملکرد چند سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشاهده کرد. بی شک برای تحقق همه برنامه ها و اهداف ترسیم شده حوزه سلامت در گیلان، مساعدت و همراهی مسوولان، سازمان های ذی ربط و صاحبان خرد و اندیشه، می تواند مثمر ثمر باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.