×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز گیلان مصرف :بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در گیلان

 

شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال ۹۷ بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف استان تحویل داده است.

به گزارش گیلان پیام – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تحویل ۳ میلیارد و ۱۰ میلیون مترمکعب گاز در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان تحویل گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی نقش شرکت گاز در تامین انرژی استان را بسیار پررنگ برشمرد و اظهار داشت: این شرکت در سال جاری بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های تولید برق استان تحویل داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۵ درصد رشد داشته و این مهم در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مهندس اکبر ادامه داد: هدف اصلی شرکت گاز کسب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین گرامی می باشد فلذا این شرکت با اجرای یک برنامه هدفمند، گاز تحویلی خود به نیروگاهها را در تابستان امسال به بالاترین سطح خود رساند تا با تامین بیش از پیش برق زمینه ایجاد رفاه و آسایش و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی آنان را فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین در خصوص مصرف گاز در بخش خانگی اظهار داشت: مشترکین گاز خانگی در نیمه اول سال جاری ۵۵۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش ۴ درصدی مصرف مشترکین خانگی با وجود جذب بالغ بر ۴۰ هزار مشترک جدید نشان از نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان گیلان دارد.

مهندس اکبر همچنین از تحویل ۲۶۸میلیون مترمکعب گاز به بخش صنعتی، ۱۵۷ میلیون مترمکعب گاز به بخش حمل و نقل و ۷۸ میلیون مترمکعب گاز به بخش تجاری خبر داد که در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی را نشان نمی دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان از همه مشترکین استان درخواست نمود تا ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز را رعایت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.