×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
با تلاش کارکنان برق گیلان: خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک برقدار شد

 

خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک که به علت برخورد یک دستگاه کامیون از مدار خارج شده بود، برقدار شد.

بهگزارش گیلان پیام،مهندس بهروز قربانپور، معاون بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این خصوص گفت: در پی برخورد یک دستگاه کامیون با دکل دو مداره خط ۶۳ کیلوولت سیاهکلده به لاهیجان یک ، دکل مربوطه روی جاده اصلی لاهیجان به لنگرود سقوط کرد و موجب اختلال در عبور وسایل نقلیه و ترافیک سنگین در این مسیر شد که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در منطقه به همراه نداشت. پس از مطلع نمودن گروههای اجرایی و مسئولین ، بلافاصله اکیپ مربوطه با تمام تجهیزات مورد نیاز و در کمترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند.

قربانپور گفت: با عنایت به اینکه پست لاهیجان ۱ نقش مهمی در تامین برق شهرستان لاهیجان داشت، به همین منظور با توجه به وجود خط سوم در پست لاهیجان ۱ ، سریعاً نسبت به برقداری پست مذکور از طریق پست ۲۳۰ کیلوولت عضدی رشت اقدام شد و به دنبال آن نسبت به قطع و اتصال زمین خط دو مداره سیاهکلده – لاهیجان ۱ اقدام شد.  نکته قابل اهمیت اینکه حادثه فوق هیچگونه خاموشی برای مشترکین محترم به همراه نداشته است.

وی افزود: به علت حضور به موقع مهندس بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و سایر کارکنان و اعزام به موقع پیمانکاران ، این خط در سریع ترین زمان ممکن با تلاش بی وقفه گروه اعزامی و در مدت کمتر از ۱۰ ساعت ترمیم و  خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک برقدار و بطور موقت به حالت نرمال برگشت./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.