×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان؛ از حمایتهای استاندار گیلان در اجرای پروژه های شرکت قدردانی کرد

 

 

«مهندس بلبل آبادی »مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در آئین افتتاح ۶ پروژه ملی و زیربنایی شرکت در هفته دولت سال۹۷ گفت: به یاری خداوند متعال و با تلاشها و زحمات شبانه روزی کارکنان متعهد،متخصص و سختکوش شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان امروز شاهد به بار نشستن ۶ پروژه ملی و زیربنایی هستیم. این پروژه ها با حضور وزیر نیرو و  با اعتباری حدود ۶۰۲ میلیارد ریال بطور همزمان افتتاح و بهره برداری شدند.

به گزارش گیلان پیام،مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این ۶ پروژه در شهرستانهای؛ رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای اجرا شده است، افزود: پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار از نوع GIS می باشد. این پست به دلیل ماهیت وجودی (کمپکت بودن) به زمین کمتری برای احداث نیاز دارد که به دلیل ارزش بسیار بالای زمینهای حاصلخیز کشاورزی و تراکم و پراکندگی بسیار زیاد جمعیت در سطح استان گیلان، استفاده از این تکنولوژی  در این استان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

مهندس بلبل آبادی با اشاره به دیگر ویژگی مهم این پست، گفت: برای اولین بار در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار از ترانسفورماتورهای کم صدای ساخت داخل کشور استفاده کردیم که نتایج تست صدای آن منحصر به فرد بود. این ترانس‌ها با هدف کنترل سطح صدا در حد مجاز یا کاهش سطح صدا و جلوگیری از آلودگی صوتی به خصوص در مناطق مسکونی و جهت رفاه حال مشترکین محترم به کار برده شده اند.

وی افزود: دیگر ویژگی مهم این پست، همخوانی این پست با معماری شهری می باشد. این پست با هدف تقویت ، پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت احداث و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در بخش دیگری از سخنانش گفت: از حمایتها و همراهی همه جانبه دکتر سالاری استاندار گیلان برای رفع مشکل پروژه خط رشت شمالی صمیمانه قدردانی می کنم. این پروژه علی رغم پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی، چندین سال متوقف مانده بود که خوشبختانه با حمایتها و مساعدت استاندار گیلان و رفع مشکلات و ممانعتها، امروز شاهد بهره برداری از این پروژه بودیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.