×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با حضور استاندار گیلان ،سرپرست فرمانداری رشت و جمعی از مدیران استانی انجام شد:  افتتاح و بهر برداری چهار واحد تولیدی و صنعتی در دومین روز از هفته دولت

 

با حضور استاندار گیلان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سرپرست فرمانداری رشت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و بهر برداری چهار واحد تولیدی و صنعتی در دومین روز از هفته دولت انجام شد.

 

به گزارش گیلان پیام،در دومین روز از هفته دولت ،یک واحد تولیدی پوشاک با ظرفیت تولید ۳۲۱ هزار عدد پوشاک در سال، افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این واحد تولیدی که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی افتتاح شده به صورت مستقیم ۱۳۰ فرصت شغلی فراهم کرده است.

افتتاح کارخانه تولید آسفالت با ظرفیت ۱۲۰ تن در ساعت از دیگر پروژه‌هایی است که در شهرک صنعتی سپیدرود به بهره برداری رسید، برای احداث این کارخانه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده که برای ۴۷ نفر بصورت مستقیم و۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

در ادامه افتتاح و بهره‌برداری از خط جدید واحد تولیدی صنایع پلاستیک با حضور استاندار گیلان در شهرصنعتی رشت، با ظرفیت تولید ۲۱ هزار تن در سال ؛ این واحد تولیدی که روزانه ۲ میلیون پری فرم برای بطری آب تولید می‌کند با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده و برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر غیرمستقیم ایجاد شغل کرده است.

واحد تولید صنایع روشنایی با ظرفیت تولید ۲۵ میلیون عدد انواع لامپ‌های LED، CFL و Fpl در سال از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید؛ برای احداث این واحد تولیدی یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و برای حدود ۱۰۰ نفر شغل ایجاد شده است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.