×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: تدوام اعمال جدول خاموشی های برق در گیلان

جدول خاموشی های برق در گیلان تا زمانی که دما هوا و مصرف زیاد باشد اعمال می شود

به گزارش گیلان پیام  ،در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه توسط شرکت توزیع برق استان گیلان در روز هجدهم مرداد ماه، جمشید طالبی، مدیرعامل این شرکت با تبریک روز خبرنگار به تمامی زحمتکشان عرصه رسانه گفت: اگر بگوییم هیچ واژه و کلامی پاسخگوی زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه نیست، گزافه گویی نکرده ایم.

طالبی خاطر نشان کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در فرآیند خدمت رسانی به جامعه و کمک به مدیران دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: من به شخصه جا دارد از همراهی تمامی مشترکین بخش های خانگی، کشاورزی، اداری و صنعت تشکر کنم و همچنین از اینکه در ساعاتی مجبور به قطع برق شدیم عذرخواهی کنم.

طالبی از استاندار گیلان و نمایندگان برای حمایت از سیاست هایی که این شرکت داشت، تشکر کرد و گفت: امیدوارم در سال های آینده با ایجاد فرهنگ صرفه جویی و طی امسال با کاهش دما اتمام قطع برق را برای استان گیلان و تمامی کشور شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت  تا زمانی که دمای هوا در کشور کاهش نیابد و میزان تولید برق از میزان مصرف پایین تر باشد جدول خاموشی ها اعمال خواهد شد.
آقای طالبی با بیان اینکه مهمترین علت افزایش مصرف برق در گیلان افزایش دماست افزود :  ۹ مرداد ماه امسال بیشترین پیک مصرف برق در گیلان ۱۵۱۲مگاوات ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹درصد بیشتر است.
وی با عذرخواهی از مشترکان برق بابت خاموشی های اخیر گفت : برای کاهش میزان خاموشی ها مشترکان باید وسایل سرمایشی را در دمای آسایش بدن یعنی ۲۳تا ۲۵قرار دهند و از مصرف وسایل برقی پر مصرف در ساعات پیک مصرف برق خودداری کنند.
گیلان یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که برق شان از طریق ۲۸ونیم هزار کیلومتر شبکه و ۱۹هزار و  ۵۰۰ ترانس تامین  می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.