×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت:  اهتمام مسئولان به اشتغالزایی

 

فرماندار شهرستان رشت با تاکید برضرورت اهتمام مسئولان به موضوع مهم اشتغالزایی گفت: ارزیابی از مدیران بر مبنای اشتغالزایی است .

 

به گزارش گیلان پیام، سید محمد احمدی در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت در فرمانداری در جمع اعضای این کارگروه افزود: اشتغالزایی دغدغه ای است که بایستی برای تحقق آن توجه جدی از سوی همه مدیران دستگاه های اجرایی انجام گیرد.

وی درباره اهتمام دولت به منظور در نظر گرفتن تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: دولت با وجود تمام محدودیت ها و سختی ها این تسهیلات را در اخیار قرار داده که بایستی برای جذب آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که مسئولان در دستگاه های اجرایی گمان نکنند که کار در معرفی طرح های اشتغالزایی متقاضیان به پایان رسید، خاطر نشان کرد: بایستی باز در معرفی طرح های اشتغالزایی از سوی دستگاه ها اقدام شود.

وی همکاری بانک ها را در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد: مدیران بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت را فدای سایر شهرستان ها کردند در حالیکه موفقیت رشت و تک تک شهرستان ها در جذب و پرداخت این تسهیلات، سربلندی استان گیلان است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان این که توازن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک ها وجود ندارد، بیان داشت: مسئولان در بانک ها بایستی توازن در پرداخت تسهیلات را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد تا در هفته های آینده، تغییرات بنیادی را در پرداختی های مربوط به تسهیلات اشتغالزیی در شهرستان رشت را شاهد باشیم.

احمدی درباره طرح ها و پرداختی های مربوط به تسهیلات اشتغالزایی گفت: تاکنون ۵۲۰ طرح مربوط به اشتغال پایدار روستایی و فراگیر به مبلغ ۱۷۱ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان مصوب و به بانک ها معرفی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای ۵۱ طرح به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان نیز قرارداد منعقد شده و تسهیلات اشتغالزایی برای ۴۹ طرح به مبلغ ۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

سهم شهرستان رشت از تسهیلات استان گیلان در بخش اشتغال فراگیر، ۲۲۲ میلیارد تومان و برای اشتغال روستایی ۹۳ میلیارد تومان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.