گروه : تیتر 2 / فهرست اخبار
- نویسنده : مدیر وبسایت
- 17 مرداد 1397
- کد خبر 3632
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
مراسم یکسالگی فعالیت سامانه متمرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲آبفای گیلان با حضورقایم مقام و معاونین شرکت برگزار شد.
به گزارش گیلان پیام،مهندس نیزه بازقائم مقام مدیر عامل این شرکت در سالگرد استقرار سامانه متمرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت گفت:هر جا و در هر جلسه مدیرعامل و ارکان شرکت از ۱۲۲ صحبت می کنند، مایه افتخار است مرکزی که یکسال فعالیت نموده توانسته به خوبی هم در داخل و هم در خارج از شرکت عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد
ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲این شرکت نیزدر سالگرد این سامانه متمرکز ضمن تشکر از مدیرعامل، قائم مقام و معاونین و اعضا کارگروه مربوطه برای راه اندازی و بهره برداری ازمرکز ۱۲۲ گفت: این اقدام موجب شد مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان جزء ۶ شرکت برتر در زمینه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ بین شرکت های آب و فاضلاب کشور و همچنین از اولین مراکز ارائه خدمت فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب باشد.
ناطقی تعداد اپراتورهای مرکز را ۱۲نفر عنوان کرد که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس ها هستند عنوان کرد و ادامه داد:یک خط E1 که شامل ۳۰ خط تلفن دیجیتال با استفاده از آخرین نرم افزارها و سخت افزارها برای ارتباط بدون وقفه مردم از کل استان با مرکز ۱۲۲این سامانه را پشتیبانی می کند به نحوی که تعداد تماس های مرکز از روز ۱۴مرداد ماه سال ۹۶ تا همین روز در سال ۱۳۹۷ به ۷۴۱۰۴ تماس رسیده و درهمین مدت تعداد۳۱۳۵۰ حادثه و تعداد۸۲۳۳ فقره انشعابات فروخته شده به ثبت رسیده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان با اعلام این مطلب که هدف راه اندازی مرکز ۱۲۲ ارائه خدمات سریع و آسان به مردم استان می باشد. در ادامه افزود:بزودی خدمات پس از فروش شامل: تغییر نام، تغییر واحد، تغییر کاربری، تغییر ظرفیت، تغییر قطر و استعلام محضری نیز در مرکز ۱۲۲ انجام خواهد شد.
ناطقی در پایان گفت: مرکز ۱۲۲ آبفای شهری گیلان هم اکنون یکی از مراکز الگو و مورد بازدید در سطح کشور می باشد./انتهای پیام
http://gilanpayam.ir/?p=3632