×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :بیش از یک میلیون و بیست هزار مشترک گاز در گیلان

 

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب ۳ هزار مشترک جدید در تیر ماه امسال خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام،مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته و با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و ۲۴ هزار مشترک رسیده است.

مهندس اکبر ادامه داد: هم اکنون درصد بهره مندی خانوارهای شهری استان ۹۹٫۹۶ درصد می باشد و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی گیلان به ۹۳٫۵ درصد رسیده است.

 

وی اظهار داشت: با وجود بهره مندی اکثریت خانوارهای گیلانی از نعمت گاز، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده که عمدتاً صعب العبور  و کوهستانی هستند با جدیت در حال انجام می باشد و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تا پایان امسال با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با عنوان این موضوع که عملیات توسعه گازرسانی در گیلان رو به اتمام است هدف اصلی شرکت گاز را افزایش سطح کیفی خدمات در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین گاز بیان کرد و اجرای پروژه های کیفی مختلف از قبیل طرح قرائت و چاپ آنلاین صورتحساب، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی ۳۴۱۵، راه اندازی نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان و…. را گوشه ای از این اقدامات کیفی عنوان نمود.

مهندس اکبر در پایان با اشاره به وضعیت کشور و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی اظهار داشت: در کنار عملیات گازرسانی، فرهنگ سازی الگوی مصرف از جمله اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان است و در همین راستا این شرکت با اجرای پروژه هایی مانند طرح سفیران انرژی و همکاری با صدا و سیما، آموزش و پرورش، رسانه های مکتوب و مجازی و سازمان های تبلیغی توانسته تا حد زیادی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی را در استان ترویج دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.