×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان :  با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع شهرستان لاهیجان آماده افتتاح شد

 

در راستای بهبود قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان لاهیجان و جلوگیری از بروز خاموشیهای ناخواسته و گسترده، پروژه افزایش ظرفیت شبکه برق فوق توزیع شهرستان لاهیجان اجرا شد.

به گزارش گیلان پیام،مهندس «عظیم بلبل آبادی» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در خصوص پروژه افزایش ظرفیت شبکه برق فوق توزیع شهرستان لاهیجان گفت: با توجه به توسعه شهری روز افزون شهرستانهای استان گیلان و علی الخصوص شهرستان لاهیجان  وگرمای بی‌سابقه هوا در سال‌های اخیرکه منجر به افزایش بسیار زیاد مصرف برق شده است، شرکت برق منطقه¬ای گیلان با توجه به رسالت خود در راستای حفظ پایداری شبکه برق در بخشهای انتقال و فوق‌توزیع استان به خصوص در تابستان ۹۷ و بر اساس مطالعات انجام شده، نسبت به اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ افزایش ظرفیت شبکه برق فوق توزیع شهرستان لاهیجان اقدام نمود.

وی افزود: در همین راستا پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق‌توزیع در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لاهیجان۱ از ۳۰×۲ به ۴۰×۲ مگاولت‌آمپر (افزایش ۳۳ درصدی ظرفیت توان الکتریکی در پست فوق الذکر و ۱۶٫۵ درصد در بخش فوق توزیع شهرستان لاهیجان)  اجرا و به اتمام رسید و هم اینک این پروژه آماده افتتاح و بهره برداری می باشد. برای این پروژه ۷۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در خصوص اهداف پروژه گفت: با بهره برداری از این پروژه زیربنایی و اساسی، قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان لاهیجان بهبود یافته و به میزان قابل ملاحظه¬ای از بروز خاموشیهای ناخواسته و گسترده برای مشترکین محترم شهرستان لاهیجان جلوگیری شده است. گفتنی است که مشاور این پروژه شرکت دریا پالا و پیمانکار پروژه شرکت حامیان سازه پی می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.