×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
هفتاد و یکمین جلسه شورای راهبردی حوزه سلامت در گیلان برگزار شد

 

هفتاد و یکمین جلسه شورای راهبردی حوزه سلامت، صبح امروز – دوشنبه، با رویکرد بررسی برنامه های دانشگاه برای ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد.

 

به گزارش گیلان پیام، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت نیروی انسانی در اجرای برنامه ها دانشگاه، گفت: در حال حاضر حرکت دانشگاه در مسیر برنامه راهبردی ترسیم شده است. در این زمینه، کارکنان باید خود را به دانش روز مجهز کنند. وی افزود: باید رویکرد معاونت توسعه و مدیریت منابع در جهت توانمندسازی نیروی انسانی باشد. در این راستا ایجاد انگیزه در کارکنان و توانمندسازی آنها بزرگترین چالش سازمان ها محسوب می شود.

دکتر یوسف زاده تصریح کرد: برای تحقق برنامه های استراتژیک دانشگاه و حرکت در مسیر چشم انداز ترسیم شده (پیشرو بودن در بین دانشگاه های نسل سوم)، باید توزیع مناسب نیروی انسانی در سطح صف و ستاد به درستی انجام بگیرد. در این زمینه، توانمندترین افراد باید در ستاد فعالیت نمایند.

وی با اشاره به جوان گرایی و ظرفیت های موجود در تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: در این زمینه، بازمهندسی فرایندها و تحلیل وضعیت موجود، می تواند مثمر ثمر باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.