×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد:  استان گیلان جایگاه نخست را در حوزه رفع موانع تولید به خود اختصاص داد

 

 

فرهاد دلق‌پوش در همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه صنعت و معدن استان که روز یکشنبه ۳۱ تیر در سالن بانک ملی برگزار گردید گفت: وجود نیروی انسانی فرهیخته، متعهد و متخصص مهم‌ترین سرمایه کشور است و خاطر نشان کرد: مطمئنم شرایط موجود را با همت تولیدکنندگان پشت سر می‌گذاریم.همچنین استان گیلان جایگاه نخست را در حوزه رفع موانع تولید به خود اختصاص داد.

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است، عنوان داشت: تولیدکنندگان نقش مهمی در زمینه حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار ایفا می‌کنند.

دلق‌پوش وجود نیروی انسانی فرهیخته، متعهد و متخصص را مهم‌ترین سرمایه کشور دانست و خاطرنشان کرد: مطمئنم شرایط موجود را با همت تولیدکنندگان پشت سر می‌گذاریم.

وی با دسترسی به بازار ۴۰۰ میلیون نفری اروپا و حاشیه دریای خزر را یکی از ظرفیت‌های استان گیلان دانست و گفت: دسترسی به راه‌آهن، وجود منطقه آزاد و وجود منطقه ویژه اقتصادی سبب رونق اقتصاد گیلان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات صادرات محور و دانش‌بنیان تصریح کرد: ۳ هزار و ۹۷ پرونده بهره‌برداری در استان گیلان صادر شده است.

دلق‌پوش با اعلام اینکه در استان گیلان هزار و ۲۸۴ هکتار شهرک و ناحیه صنعتی در استان گیلان وجود دارد ابراز داشت: ۱۰۲ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است که سبب اشتغال ۲۰۰ هزار نفر شده است.

وی با اعلام اینکه استان گیلان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد عنوان داشت: استان گیلان بهترین واحدهای تولیدی کشور را در حوزه مختلف دارد که سبب ترسیم آینده‌ای خوب برای گیلان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان جایگاه دوم را در حوزه صنایع سلولزی دارد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به عنوان استان نخست کشور در حوزه صنعت سلولزی شناخته می‌‌شویم.

دلق‌پوش با بیان اینکه در هفته صنعت و معدن امسال ۱۹ واحد تولیدی با اشتغال ۸۲۶ نفر به بهره‌برداری رسیده است افزود: بنا به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت باید زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.