×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :در هفته دولت؛ شعله گاز در ۱۱ روستای رودبار برافروخته خواهد شد

 

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان رودبار در هفته دولت امسال خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام،وی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای گازرسانی به  ۱۱ روستای داماش، چلوانسرا، شیرکده، راجعون، رشی، رودخانه ، حاجی شیر کیا، سیدان، کلیشم، اسکابن و پاکده در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس اکبر گفت: هم اکنون ۹۳ روستای رودبار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند و درصد بهره مندی گاز روستایی این شهرستان ۷۰٫۳ درصد است که با گازدار شدن ۱۱ روستای دیگر تا هفته دولت این میزان به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در هفته دولت ۹۷ بالغ بر ۱۸۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از ۱۳۵۰ انشعاب گاز در این روستاها نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون با اجرای پروژه بند «ق» تعداد روستاهای بهره مند از گاز در گیلان به ۱۹۰۸ روستا افزایش یافته و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق جلگه ای استان، مطالعه و طراحی جهت عملیات گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی در حال انجام می باشد.

مهندس اکبر در خاتمه گفت: عملیات گازرسانی در رودبار پس از هفته دولت نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم تا پایان امسال ۲۱ روستای دیگر را در این شهرستان از نعمت گاز بهره مند سازیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.