×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری گردهمایی معاونین مشارکتهای مردمی منطقه ۳ کشور در گیلان

گردهمایی معاونین مشارکتهای مردمی ادارات کل نوسازی مدارس استان های منطقه ۳ کشور در گیلان آغاز شد.

 

به گزارش گیلان پیام،گردهمایی دو روزه معاونین مشارکتهای مردمی ادارات کل نوسازی مدارس استانهای منطقه۳کشور (استانهای گیلان،زنجان،اردبیل،آذربایجان شرقی و غربی)در مجتمع آموزشی – رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی با حضور علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان،مهندس شیرزاده مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور،میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان آغاز شد.

مقدم مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در  این گردهمایی بابیان اینکه اساس نگرش ما بر این محور است تا فضاهای آموزشی را بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و برای آینده سازان این مرز و بوم احداث کنیم،گفت: ما اعتقاد داریم مدرسه از مهمترین نهادهای اجتماعی،تربیتی و آموزشی و اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حوزه مشارکت های مردمی در ادارات کل نوسازی مدارس افزود:حوزه مشارکت های مردمی می‌تواند یک جامعه را متحول کند و به سوی تکامل به حرکت درآورد.

مقدم با ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻓﻀﺎﻫﺎﯼ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﭘﻮﯾﺎ ﻭ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺁﻥ ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ تصریح نمود: نظام آموزشی پویا نسلی پویا و خلاق را تحویل جامعه می دهد و نوسازی مدارس در ایجاد و تقویت  این روند تاثیرگذار و نقش مهمی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مشارکت  اجتماعی در امر آموزش و پرورش جایگاه مهمی دارد،اذعان داشت:هنر تعامل بین اولیای دانش آموز و مدرسه امر مهمی است که به رشد مشارکت اجتماعی می تواند کمک کند.

مقدم با تاکیدبر اینکه تفکر برنامه ریزی در توسعه فضاهای آموزشی باید تفکر برجسته وموثرباشد،افزود:باید بامطالعه  دقیق ونیازسنجی درست مدرسه بسازیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان نگهداری از فضاهای آموزشی را از دغدغه‌های مهم خود عنوان نمود و یادآور شد: باید داشته های خود را قدر بدانیم و فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی را نهادینه کرده و به صورت جدی به آن بپردازیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.