×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شورای شهر لنگرود

 

به منظور ساماندهی پروژه های فاضلاب شهر لنگرود از محل اجرای تبصره ۳ ، مدیرعامل این شرکت با فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و شورای شهر لنگرود دیدار نمود.

به گزارش گیلان پیام،در این دیدار سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های عمرانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: پروژه ها به نحوی برنامه ریزی شده که با کمترین هزینه بتوان سیستم فاضلاب بهداشتی لنگرود را به ایستگاه پمپاژ و از آنجا به سمت تصفیه خانه فاضلاب انتقال داد.

وی با تأکید بر لزوم برخورداری از مبالغ دریافتی تبصره ۳ در اجرای این پروژه، خواستار همکاری شهرداری و شورا به منظور هزینه کرد مبالغ مذکور در پروژه ساماندهی فاضلاب لنگرود شد و خاطرنشان کرد: لیست پروژه های قابل اجرا در بخش فاضلاب سنتی با هماهنگی بین شورا و مدیر امور تهیه و اجرا و گزارش سه ماهه هزینه کرد مبالغ تبصره ۳ به شورا ارائه خواهد شد.

سپس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه آب و فاضلاب شهرستان لنگرود، به بیان مشکلات موجود در خصوص اجرای شبکه فاضلاب بهداشتی و سنتی در برخی از مناطق شهر و لزوم ساماندهی پروژه ها و نحوه هزینه کرد تبصره ۳ پرداخت.

وی همچنین پیشنهاد بررسی و مطالعه طرح اجرایی نمودن یک خط لوله در موازات رودخانه و پیگیری جهت تامین اعتبار آن از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، به منظور جمع آوری فاضلابهای ورودی به رودخانه و تصفیه آن در خارج از شهر را ارائه نمود.

گفتنی است مصوب شد ۱۰درصد از مبالغ دریافتی از محل تبصره ۳ برای لایروبی شبکه های فاضلاب موجود، ۴۰درصد برای ساماندهی پروژه های شبکه فاضلاب بهداشتی و ۵۰درصد به منظور ساماندهی شبکه فاضلاب سنتی با هماهنگی شورا و شهرداری لنگرود هزینه شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.