×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخشش دو واحد صنعتی گیلان بعنوان نمونه کشوری

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انتخاب دو واحد تولیدی استان گیلان به عنوان واحد صنعتی نمونه کشوری در بیست و دومین مراسم سالانه گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن خبر داد و گفت: در بیست و دومین مراسم سالانه گرامیداشت روز ملی صنعت معدن کشور؛ با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت دو واحد صنعتی استان گیلان به عنوان واحد صنعتی نمونه کشوری، مورد تجلیل قرار گرفتند و لوح و تندیس زرین به آنان اهداء گردید.

 

به گزارش گیلان پیام، دکتر فرهاد دلق پوش اظهار داشت: مراسم بزرگداشت دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن که با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، مدیران شرکت صنعتی تالک ایرانیان، تولیدکننده قوطی های فلزی درب دار و صنایع ماشین سازی امیدی، تولیدکننده ماشین آلات صنایع غذایی از استان گیلان با اهدای تندیس توسط مسئولان ارشد کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: این دو واحد صنعتی، براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن کشور و به دلیل موفقیت های حاصله در عرصه تولید، نوآوری، اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و اهمیت محصولات تولیدی به عنوان واحد برتر کشوری انتخاب گردیدند.

دکتر دلق پوش درخشش واحدهای صنعتی گیلان در سطح کشور را غرور انگیز وافتخار آمیز دانست و دلایل تخصصی انتخاب این واحدها را اینگونه تشریح نمود: شرکت صنعتی تالک ایرانیان واقع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به عنوان اولین و تنها تولیدکننده قوطی های فلزی درب دار در کشور نقش بسزایی در جلوگیری از خروج ارز و تسهیل در روند تولید محصولات آشامیدنی و ایجاد ارزش افزوده بالا، ایفاء نموده است.

همچنین صنایع ماشین سازی امیدی واقع در شهرستان لاهیجان نیز به عنوان یکی از موفق ترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی کشور، در زمینه ابداع ، نوآوری و صادرات تولیدات خود به بیش از ۴۰ کشور دنیا، تاکنون موفقیت های در خور توجهی کسب نموده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به فعالیت بیش از ۳۵ برند صاحب نام و شناخته شده گیلان در سطح ملی اشاره نمود و عنوان کرد: به اعتقاد من تمامی این شرکت ها شایسته تحسین و تقدیر و در نوع خود کم نظیر هستند که قطعا در سنوات و برنامه های دیگر از آنان به نحو شایسته تقدیر خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.