×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت، ومعدن و تجارت استان گیلان :  تامین برق، اصلی ترین نیاز واحدهای صنعتی گیلان است

 

رئیس سازمان صنعت، ومعدن و تجارت استان گیلان، در جلسه بررسی مشکل برق شهرک صنعتی سپیدرود مطرح کرد: تامین برق یکی از اصلی ترین نیاز واحدهای صنعتی سپیدرود است و ابتدا باید زیرساخت ها مهیا شود تا تولید پویا گردد و سرمایه گذار و کارآفرین بخش تولید و صنعت، نباید نگران تامین برق و انرژی باشد.

 

به  گزارش گیلان پیام ، دکتر فرهاد دلق پوش در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران شرکت تولید و توزیع برق منطقه ای گیلان برای بررسی و رفع مشکل برق واحدهای صنعتی سپیدرود در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید گفت: تولید و فعالیت واحدهای صنعتی نباید بعلت عدم ایجاد زیرساخت ها در گیلان متوقف شود.

فرهاد دلق پوش افزود: برای تامین برق طرح های توسعه ای در بخش صنعت باید آینده نگری و برنامه ریزی صورت گیرد. وی همچنین استفاده بهینه از حداقل امکانات را برای افزایش بهره‌وری، ضروری دانست و گفت: تامین برق یکی از اصلی ترین نیاز زیر ساختی واحدهای صنعتی استان گیلان است و این خلاء باید در شهرک صنعتی سپیدرود به هرشکل ممکن رفع گردد.

وی با اشاره به ضروت اتخاذ تدابیر شایسته برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در استان افزود: در گذشته برخی از آینده نگری ها برای تأمین زیرساخت‌ها از جمله،پیش بینی لازم برای تامین میزان برق صنایع استان منطبق با طرح های توسعه آنها انجام نشده است و هم اکنون باید برای رفع آن کاستی ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

دلق پوش گفت: با هم اندیشی، همگرایی و تعامل بین دستگاهی می توانیم دغدغه صنعتگران را در این زمینه مرتفع نماییم. در این شرایط خاص اقتصادی باید تعامل و تدبیر را چاشنی عمل کرده تا صنایع ما از تفاهم شرکت شهرک های صنعتی و شرکت برق، انتفاع لازم را ببرند و چرخ تولید به حرکت خود ادامه دهد.

در ادامه مدیر شرکت برق منطقه ای استان گیلان، عظیم بلبل آبادی ایجاد پست جدید را با همکاری صنعتگران برای رفع مشکل و تامین برق مورد نیاز به عنوان یکی از راهکارهای موثر در شهرک صنعتی سفیدرود گیلان ارائه نمود و گفت: برای احداث این پست نیازمند مطالعات دقیق هستیم که امیدواریم تا دی ماه سال جاری بتوانیم برق شهرک صنعتی سپیدرود را تامین کنیم و همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز برای تفاهم با شرکت برق بر ایجاد پست برق قول مساعد داد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.