×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه:  اهالی قلم برای ایجاد فضای شفاف و هم‌گرایی در راستای منافع ملی بکوشند

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اهالی قلم برای ایجاد فضای شفاف و هم‌گرایی در راستای منافع ملی بکوشند گفت: باید واقعیت ها را بیان کنیم و در فضایی که عوام‌فریبی رواج یافته، اصحاب قلم وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش گیلان پیام،؛ دکتر محمدباقر نوبخت همزمان با روز قلم در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها در منطقه آزاد انزلی، عرصه قلم را مطابق با آیات الهی در کلام الله مجید، قابل تقدیس دانست و افزود: امروز قلم باید در راستای دفاع و حمایت از یک ملت در عرصه های واقعی و مجازی، نقشی تعیین کننده داشته باشد.

معاون رئیس جمهوری سیاست‌های اجرایی دولت دوازدهم را ادامه دولت یازدهم دانست و اظهار داشت: از سال ۱۳۹۲ نخستین گام ها برای رفع محدودیت ها علیه ملت و تحریم های ظالمانه، برداشته شد و در واقع دولت تدبیر و امید، برای شکستن دیوار تحریم، حصر اقتصادی و رفع اتهام از ملت ایران اهتمام ورزید.

وی با اشاره به طرح ادعاهایی باطل مبنی بر تلاش جمهوری اسلامی برای استفاده از دانش هسته ای در امور نظامی و پیرو این مسئله، صادر شدن قطعنامه‌های ظالمانه علیه ملت ایران گفت: دولت تدبیر و امید موفق شد موارد اتهامی را رفع کرده و فرآیند جدیدی را در دنیا آغاز کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: دکتر روحانی وعده فروریختن تحریم ها را داد ولی در این میان، برخی دولت ها از همان ابتدا، نسبت به انجام تعهدات خود، به درستی عمل نکردند.

دکتر نوبخت با تصریح اینکه دولت آمریکا نقض عهد کرد، گفت: امروز دنیا، آمریکا را تحقیر می کند حال اینکه طبق اعلام صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، ایران اسلامی طی این مدت توانست همه شاخص های اقتصادی خود را بهبود ببخشد و این امر، حاصل تلاش جمعی بوده است.

وی با بیان اینکه باید تکلیف‌مان را در شرایط امروز بدانیم، افزود: دولت و ملت ایران، در برابر زیاده خواهی ها، استوار ایستاده و اگر مذاکره مجدد با افرادی بدعهد پذیرفته شود، تاریخ ما را نخواهد بخشید.

معاون رئیس جمهوری گفت: به‌جای تسویه حساب های سیاسی، به‌دنبال ایجاد فضای شفاف و هم‌گرایی در راستای منافع ملی باشیم.

وی در خاتمه سخنانش اضافه کرد: همه باید با قبول مسئولیت ملی، بتوانیم از شرایط کنونی به خوبی گذر کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.