×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی شهردار رشت با سرمایه گذاران جهت بهره برداری از پارک های جنگلی سراوان و لاکان

نشست هم اندیشی دکتر نصرتی،شهردار رشت با جمعی از سرمایه گذاران پیرامون موضوع سرمایه گذاری در پارک جنگلی سراوان و لاکان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،نشست هم اندیشی دکتر نصرتی،شهردار رشت با جمعی از سرمایه گذاران پیرامون موضوع سرمایه گذاری در پارک جنگلی سراوان و لاکان عصر روز شنبه ۱۲ خرداد در دفتر شهردار برگزار شد

در این جلسه دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت ، اسماعیل حاجیپور رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر رشت،فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت،مریم گل احضار،رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت و مجتبی ماه پسند مدیر امور مالی شهرداری رشت حضور داشتند.

دکتر مسعود نصرتی،شهردار رشت در این جلسه اظهار داشت: شهر رشت آذر ماه امسال میزبان ۵۸ شهر خلاق در حوزه خوراک و صنایع دستی است.

وی با اشاره به اینکه رشت واصفهان دو شهر خلاق ایرانی در حوزه خوراک و صنایع دستی هستند گفت: با توافقات انجام شده با اصفهان آذر ماه امسال میزبان ۲۶ شهر خلاق خوراک و ۳۶ شهر خلاق در حوزه صنایع دستی خواهیم بودشهردار رشت با اشاره به ظرفیت بالای رشت در جذب سرمایه گذار ابراز داشت: سالانه ۳۶ میلیون گردشگر به استان گیلان وارد می شوند و بسیاری از گردشگران با تحمل سختی فراوان به گیلان و رشت سفر می کنند و این آمار کاهش نمی یابد.

دکتر نصرتی با اشاره به اینکه بیشتر گردشگران ورودی در اطراف رشت و شعاع ۲۵ الی ۳۰ کیلومتری متمرکز می شوند بیان کرد: می توانیم با تولید جذابیت زمینه ورود و ماندگاری گردشگران در رشت را فراهم کنیمعلاقه سرمایه گذار باید در پروژه ها درنظر گرفته شود.

اسماعیل حاجیپور رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در این نشست با اشاره به اینکه اعضای شورای پنجم با وجود اختلاف نظر با یکدیگر هماهنگ هستند اظهار کرد : باید در پروژه ها علاقه سرمایه گذار را نیز در نظر بگیریم و زمینه اعتماد سازی انجام پذیرد .

فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: مهمترین اصل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بازگشت سرمایه و کسب سود است.

وی با اشاره به پروژه “شهر شب های روشن” مطرح کرد: این پروژه در بسیاری از شهرها نتیجه بخش نیست ولی چون رشت شب های زنده ای دارد در رشت نتیجه مثبتی می دهد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه رشت در برخی از حوزه ها نسبت به سایر شهرها عقب مانده است بیان کرد: می توانیم از تجربیات سایر شهرها استفاده کنیم.

زاهد اذعان داشت: رشت فاقد شهربازی و پردیس سینمایی است و از نظر سخت افزار دچار ضعف هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به ظرفیت بالای رشت در حوزه گردشگری و شهر خلاق خوراک اظهار کرد: هرچه قدر در حوزه گردشگری در رشت سرمایه گذاری شود منجر به کسب سود و بازگشت سرمایه خواهد شد.

در این نشست سرمایه گذاران نیز به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در حوزه های مختلف پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.