×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در سال جاری رقم خورد : مشارکت بانک‌های کشاورزی و سپه در تأمین جهیزیه نوعروسان

 

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از مشارکت بانک‌ها و نیکوکاران در تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت بر ضرورت مشارکت حداکثری خیران در این امر مهم تأکید کرد.

 

به گزارش گیلان پیام، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه در حال حاضر ۹۹ هزار و ۹۳۶ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: این خانواده‌ها درمجموع ۱۲ هزار دختر در شرف ازدواج دارند که امیدواریم با مشارکت بیش از گذشته خیران این دختران راهی خانه بخت شوند.

وی ضرورت کمک‌های مردم در بخش تأمین جهیزیه نوعروسان را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بخش تأمین جهیزیه این است که بتوانیم با کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران و حتی بدون مشارکت کمیته امداد، منابع موردنیاز را برای تأمین جهیزیه دختران دم بخت فراهم کنیم.

محمدی همچنین به مشارکت بانک کشاورزی و سپه در تأمین بخشی از جهیزیه نوعروسان اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی به میمنت ۸۵ سالروز تأسیسش ۸۵ فقره کمک‌هزینه خرید جهیزیه و بانک سپه به میمنت ۹۵ سالروز تأسیسش ۹۵ فقره کمک‌هزینه خرید جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد را تقبل کردند.

وی تأمین جهیزیه،‌ مسکن و یا پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را از دیگر حوزه‌هایی که نیازمند مشارکت خیران است دانست و تصریح کرد:‌ امیدواریم مردم خیر استان گیلان در ایام ماه مبارک رمضان که معروف به ماه اکرام است به کمک نیازمندان شتافته و نگاه مهربان خود را از آنان دریغ نکنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین به تعاملات گذشته بانک ملی با این نهاد برای رفع آلام نیازمندان هم اشاره کرد و افزود: مشارکت این بانک در تأمین کمک‌هزینه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش نشان‌دهنده تعاملات گسترده و دوسویه است که امیدواریم با مشارکت حداکثری نیکوکاران و دیگر بانک‌ها و سازمان‌ها بتوانیم به‌موقع این نوعروسان را راهی خانه بخت کنیم.

محمدی برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و انجام مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج برای زوجین را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: این جلسات آموزشی برای تحکیم بنیان خانواده و آشنایی بیشتر جوانان با مسائل و موضوعات زندگی مشترک برگزار می‌شود./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.