×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در مراسم هماهنگی برگزاری گلریزان جرایم غیر عمد شهرستان رشت :  آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله برنامه‌های ارزشمندی است که باید در جامعه نهادینه شود

 

 

سید محمد احمدی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد،‌ شهرستان رشت اعلام کرد : این مراسم با همکاری دستگاه‌های ذیربط و مشارکت فعال خیران گیلانی سه‌شنبه ۸ خرداد در سالن همایش دادگستری کل استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلان پیام، فرماندار شهرستان رشت در این جلسه مشارکت در امر آزاد‌سازی زندانیان را وسیله‌ای برای نزدیکی به خداوند دانست و اظهار داشت:‌ تقارن چنین حرکت‌هایی با ماه پرفیض رمضان ثواب کار خیر را در پیشگاه خداوند متعال دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط آینده زندگی و اتفاقات آن به‌هیچ عنوان برای انسان قابل پیش‌بینی نیست تصریح کرد:‌ هیچ کدام از ما در برابر ارتکاب به جرایم غیرعمد مصون نیستیم بنابراین باید برای کمک افراد دربند و زندانی مشارکت فعالی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت از خیران به عنوان توزیع کنندگان روحیه امید در جامعه یاد کرد و ابراز داشت:‌ افرادی که جهت ارتکاب به جرایم غیرعمد و یا از سر فقر در زندان‌ها به‌سر می‌برند پس از خداوند متعال نیازمند کمک خیران هستند.

احمدی با اشاره به این موضوع که کمک به افراد نیازمند از آموزه‌های دین مبین اسلام است تصریح کرد:‌ مشارکت در امور خیریه به‌ویژه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله برنامه‌های ارزشمندی است که باید در جامعه نهادینه شود.

فرماندار شهرستان رشت آثار و نتایج این‌گونه اعمال خداپسندانه را باعث اعتلای جامعه اعلام کرد و افزود: ‌بسیاری از افرادی که با چنین جرایمی در زندان‌ها به‌ سر می‌برند با کوچکترین کمک و مساعدتی می‌توانند به آغوش خانواده‌های خود برگردند.

وی با تأکید بر مشارکت گسترده ‌اقشار مختلف مردم و خیران استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم نیت‌ها و کمک‌های خالصانه خیران در این مقطع زمانی کارساز شود تا شاهد آزاد سازی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.