×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون خدمات شهری شهرداری رشت تاکید کرد: ضرورت برخورداری از سیستم نظارتی پویا و آنلاین در حوزه خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری رشت برضرورت برخورداری از سیستم نظارتی پویا و آنلاین در حوزه خدمات شهری تاکید کرد.

به گزارش گیلان پیام،معاون خدمات شهری شهرداری رشت از فعالیت روزانه یک هزار پاکبان و کارگر حوزه پسماند برای جمع آوری، رفت و روب و حمل زباله در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این افراد با بیش از شش خودرو و تجهیزات رفت و روب به پاک سازی شهر از زباله و حفظ نظافت آن اقدام می کنند.

علی مقصودی با اشاره به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری رشت افزود: سامانه ۱۳۷شهرداری آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است و ما نیز تلاش می کنیم با رفع نواقص حداکثر رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه و اعتبارات شهرداری از منابع دولتی تامین نمی شود گفت: هزینه های شهرداری توسط مردم پرداخت می شود و حق همه شهروندان است که بهترین کیفیت خدمات را در سطح شهر مشاهده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت به ضرورت سامانه نظارتی پویا و آنلاین در حوزه معاونت خدمات شهری تاکید کرد و افزود: درصدد هستیم سامانه نرم افزاری تهیه کنیم تا به صورت آنلاین حرکت خودروها، ورود و خروج کارگران و ..را نمایش دهد تا حداکثر بازدهی و کارآیی برای شهروندان و شهر داشته باشد.

مقصودی با اشاره به فقدان لایه GIS برای جانمایی دقیق سطل ها و مخازن زباله اظهار کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ سطل زباله در سطح رشت جانمایی شده و درنظر داریم با سیستم نظارت قوی عملکرد حوزه پسماند را به صورت کامل رصد کنیم تا نواقص موجود در حداقل زمان ممکن برطرف شود.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات رسانی بازارچه های شهرداری در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد و هدف ما ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: به روز رسانی فرآیند عملیات سازمان آرامستان شهرداری نیز در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار دارد.

وی تاکید کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری رشت و مجموعه سازمان های تابع برای بهبود ارائه کیفیت خدمات به شهروندان اهتمام جدی دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.