×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست کارگروه بررسی و انتخاب سامانه مدیریت پروژه به میزبانی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

نشست کارگروه بررسی و انتخاب سامانه مدیریت پروژه با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی و اجرای طرح های گاز گیلان، آذر ملک محمدی رییس دفتر هماهنگی و برنامه‌ریزی گازرسانی به روستاهای شرکت ملی گاز ایران و جمعی از رؤسا و کارشناسان برنامه ریزی و مالی  شرکت های گاز استانی در هتل معین فومن برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام، این جلسه پیرو دو نشست کارگروه کنترل پروژه در یزد و تهران جهت تصمیم گیری سامانه مبنا جهت مدیریت پروژه در شرکتها تشکیل شد.

در این نشست مهندس اکبر ضمن خوشامدگویی به همکاران ستاد و شرکت های گاز استانی، ابراز امیدواری نمود این جلسه و هم اندیشی نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

مدیرعامل گاز گیلان اظهار داشت: سامانه مدیریت پروژه در گاز گیلان از سال های دور با مشکلات و مقاومت های موجود اجرایی شد و این برنامه به مرور و متناسب با پیشرفت تکنولوژی و نرم افزاری، بروزرسانی شده و در حال حاضر به کمک این سامانه، عملیات اجرایی شرکت تحت مدیریت می باشد.

در این نشست، سامانه های نرم افزاری کنترل پروژه در گاز اصفهان و گیلان و همچنین استراتژی ستاد در این خصوص ارایه گردید و مسئولین برنامه ریزی و کنترل و مالی شرکت ها در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه خانم ملک محمدی ضمن تشکر از مدیرعامل و همکاران گاز گیلان بجهت اجرای شایسته پروژه های بند «ق» در گیلان اظهار داشت: با توجه به تدوین برنامه استراتژیک در شرکت ملی گاز و لزوم پایش شاخص های استراتژیک مدیریت گازرسانی، مدیریت سامانه ها و آمارهای عملکردی به منظور ارائه گزارش های مدیریتی به سطوح مختلف شرکت و خارج از شرکت امری ضروریست.

وی بر وجود یک سامانه هماهنگ برای کلیه شرکت های گاز استانی در راستای جلوگیری از دوباره کاری ها تاکید کرد و گفت: در این زمینه هماهنگی موثری با مدیریت فاوای شرکت ملی گاز وجود دارد.

رییس دفتر هماهنگی و برنامه‌ریزی گازرسانی به روستاهای شرکت ملی گاز ایران در پایان همدلی واحدهای مختلف شرکت گاز استان گیلان درجهت استفاده بهینه از نرم افزار مدیریت پروژه و اجرای پروژه های بهبود را بسیار خوب توصیف و از مدیریت و کارکنان این شرکت تشکر نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.