×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید بر راه اندازی موزه تمدن اسلامی در دیدار رئیس شورا و شهردار رشت با معاون وزیر راه

 

سیدامیرحسین علوی رئیس شورا به همراه مسعود نصرتی شهردار رشت با محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه دیدار کرد.

 

به گزارش گیلان پیام، در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن برشمردن مشکلات موجود در طرح تفصیلی رشت، خواستار بازنگری و اصلاح آن شد.

دکتر علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های رشت برای تبدیل شدن به شهر ایده آل با تکیه بر الگوی ایرانی اسلامی تصریح کرد: برای تحقق این اهداف تدوین سند راهبردی الزامی است.

رئیس شورای اسلامی شهررشت گردشگری، محیط زیست و ترافیک را از محورهای اصلی این سند راهبردی عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه محیط زیست مباحث مربوط به تالاب عینک، رودخانه ها و سراوان در دستور کار قرار گرفته است.

سیدامیرحسین علوی در ادامه به نقش پروژه های بازآفرینی رشت در رونق صنعت گردشگری پرداخت و ضمن تبیین درجه اهمیت آن بر تسریع انجام پروژه های بازآفرینی تاکید کرد.

وی با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های گردشگری، ترافیک را از مشکلات اصلی رشت دانست و گفت: راه اندازی تراموا می تواند گامی موثر در کاهش مشکلات ترافیکی و ارتقای جایگاه حمل و نقل عمومی باشد که در مسیر راه اندازی تراموا وزارت راه و شهرسازی می تواند نقش موثری ایفا کند.

دکتر علوی همچنین در راستای رونق صنعت گردشگری و توجه به الگوهای ایرانی اسلامی در جهت ساختن شهری ایده آل، بر راه اندازی موزه تمدن اسلامی تاکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.