×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد استان در دیدار با فرماندار ماسال مطرح کرد:  اعمال قانون جذب ۲۵ درصدی خانواده های شاهد و ایثارگر توسط ادارات دولتی

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه رییس بنیاد شهرستان ماسال،با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش گیلان پیام، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان در این دیدار عنوان کرد: خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت و سرلوحه همه امور قرار گیرد.

پاکاری اظهار داشت: از آن جا که شهادت مقام بزرگی است و شهداء در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند، رسیدگی به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،هدف از سفر به شهرستان ماسال را دیدار با خانواده های شهداء،ایثارگران و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها عنوان کرد و گفت:رسیدگی به این قشر از جامعه وظیفه ذاتی این مجموعه بوده و باعث افتخار و مباهات است.

عبداله پاکاری همچنین از توجه فرماندار شهرستان ماسال به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه در خصوص دیدار و دلجوئی از این خانواده ها قدردانی کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه در هر گونه جذب و استخدام نیروی انسانی در ادارات دولتی باید قانون سهمیه ی ۲۵ درصدی خانواده های ایثارگر لحاظ شود،تاکید کرد: مطابق قانون دستگاه های اجرایی موظفند این قانون را اجرا و گزارش آن را به صورت سالیانه به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمایند.

پاکاری با اشاره به اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توسعه ی فرهنگ کارآفرینی،اظهار داشت:در همین زمینه این اداره کل تیم های مشاوره شغلی و اردوهای شغلی را برای فرزندان ایثارگران برگزارمی کند.

در ادامه سرپرست فرمانداری ماسال عنوان کرد: بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

محمد جواد عامر گفت:خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

وی خاطر نشان کرد:بر همگان وظیفه است که احترام و عزت خانواده های این عزیزان را حفظ کنند چرا که از پرتو خون این عزیزان است که آرامش و امنیت در جامعه سایه افکنده است.

سرپرست فرمانداری ماسال،امنیت،آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی شهداء و ایثارگران دانست و تصریح کرد:این موضوع باید به عنوان اعتقاد قلبی در تمامی مسئولان وجود داشته باشد و در عمل نیز این اعتقاد را نشان دهند.

عامر، بحث اشتغال فرزندان شهداء و ایثارگران را یکی دیگر از دغدغه های خانواده های ایثارگران برشمرد و افزود:با توجه به قوانین مصوب در این راستا،باید نظارت لازم در این زمینه صورت پذیرد.

مدیرکل بنیاد استان در ادامه سفر خود به شهرستان ماسال ضمن دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،با امام جمعه،شهردار و شورای شهر شهرستان نیز دیدار کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.