×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تجهیزاتی که برای بهسازی دفنگاه زباله ی سراوان اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: یکی از برنامه های اصلی بهسازی محل دفنگاه زباله ی سراوان و رفع نگرانی اهالی که دغدغه ی همیشگی ما است، کنترل و جلوگیری از تکثیر حشرات موذی در این دفنگاه بوده و هست که در راستای این هدف تجهیزاتی برای بهسازی دفنگاه زباله ی سراوان اختصاص یافته است که بهره گیری از آنها ما را در جهت اجرای بهتر برنامه های سازمان در لندفیل سراوان کمک می کند.

به گزارش گیلان پیام، علیرضا حاجی پور در تشریح این خبر گفت:  یک خودروی تویوتا هایلوکس دو کابین جفت دیفرانسیل و سه دستگاه سمپاش موتوری ۱۰۰ لیتری  برای کنترل و از بین بردن حشرات دفنگاه زباله ی سراوان و بهسازی لندفیل اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: همچنین نیز یک دستگاه تراکتور مدل ۳۹۹ و همچنین یک دستگاه سمپاش ۸۰۰ لیتری مدل بتا توربوی سه مخزنه سوارشونده و دو دستگاه سمپاش دودزا تهیه شده و برای کنترل حشرات این دفنگاه استفاده می شود.

علیرضا حاجی پور ادامه داد: ما در راستای جلب رضایت اهالی و رفع نگرانی آنها از هیچ کوشش و اقدامی که بتواند به بهسازی لندفیل منتهی شود دریغ نخواهیم‌ کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با حساسیت سازمان و حمایت شهردار محترم و نگاه حمایتی اعضای محترم شورای شهر ضمن تامین تجهیزات لازم وضعیت تکثیر حشرات محل لندفیل بیش از گذشته کنترل شده و زمینه های آسایش اهالی منطقه هر چه بیشتر  فراهم شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.