×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان مدیریت پسماندهای رشت به آموزش زیست محیطی مسافران اقدام کرد

یکی از اقداماتی که می تواند سبب حفاظت از طبیعت و همچنین پاکیزگی فضاهای شهری شود، رعایت اصول و موازین زیست محیطی به وسیله ی شهروندان و مسافران است.

به گزارش گیلان پیام ،روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در این ارتباط اعلام کرد: این سازمان با همکاری و مساعدت موسسه ی زیست محیطی سرزمین ایده آل ما به آموزش اصول زیست محیطی مسافران نوروزی نمود.

بر پایه ی این گزارش در اجرای این طرح اعضای این تشکل مردم نهاد در  صبح روزهای شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ در باغ محتشم رشت کنار عمارت کلاه فرنگی و بوستان ملت کنار فرمانداری رشت با ارائه ی کاتالوگها و بروشورهای آموزشی و اهدای کیسه های پلاستیکی جمع آوری زباله به مسافران و گردشگران نوروزی از آنها خواستند تا در پاکیزگی طبیعت و محیط زیست شهری بکوشند و زباله های خود را در طول مسافرات و اقامت در شهر در این کیسه ها بریزند و در سطلهای زباله قرار  داده یا به کانکسهای دریافت زباله های خشک تحویل دهند.

در اجرای این طرح در گفت وگوی چهره به چهره با مسافران و گردشگران آنها به حفاظت از محیط زیست و مشارکت در پاکیزگی فضاهای عمومی تشویق شدند و راهنماییهای لازم به آنها در این زمینه انجام شد.

علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و پیمان بازدیدی مدیر عامل موسسه ی زیست محیطی سرزمین ایده آل ما هر یک با حضور در جمع اعضای این تشکل مردم نهاد از گردشگران خواستند تا با شرکت در اجرای این طرح، رعایت اصول و قوانین زیست محیطی را به کودکانمان نیز انتقال دهیم.

آنها تاکید نمودند: اجرای طرح آموزش زیست محیطی مسافران نوروزی برای این است که ما با زمین غریبه نباشیم.

روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح زنان، مردان و جوانان بسیاری شرکت کردند که آموزش مسافران و گردشگران نوروزی را بر عهده گرفتند./انتهای  پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.