×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر منطقه یک شهرداری رشت در افتتاح پارک گیلانه مطرح کرد: طراحی و تعبیه ست ورزشی مخصوص معلولین در پارک گیلانه

مهندس عطایی در افتتاح پارک گیلانه با قدردانی از تدابیر دکتر نصرتی و اعضای شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: پروژه ای که امروز با دستان پرتوان مسئولین محترم به افتتاح و بهره برداری می رسد فاز سوم پارک گیلانه است که با ۵۰۰۰ متر فضای سبز ، ۵۶۷۰ متر پیاده رو سازی، ۲۴۰۰ متر مربع فضای دوچرخه سواری ، و مبلمانی ویژه طراحی شده است.

به گزارش گیلان پیام، مدیر منطقه یک شهرداری رشت، تعبیه ست ورزشی مخصوص معلولین را ویژگی های منحصر به فرد پارک گیلانه عنوان کرد و افزود: دو فاز این پارک در سنوات گذشته به افتتاح رسید و امروز شاهد افتتاح فاز سوم و بزرگترین قسمت آن هستیم .

وی تصریح کرد: مسیر پل توحید تا انتهای محدوده شهر به طول ۱۷۲۰ متر است، که دو فاز آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده و فاز سوم بزرگ ترین قسمت این پروژه است به طول ۹۴۰ متر به بهره برداری می رسد.

مهندس عطایی، توسعه شهری را منوط به مشارکت مردم و استفاده از بخش خصوصی دانست و گفت: شهر رشت با جذابیت و پتانسیل های موجود همچون دو رودخانه بزرگ دارای ظرفیت های بزرگی است، بنابراین چگونگی استفاده از این ظرفیت ها و فرصت ها بستگی به ما دارد که به چه نحوی از آنها استفاده کنیم .

مدیر منطقه یک شهرداری رشت، ضمن تبریک روز شورا، خاطرنشان کرد: متاسفانه وجود دو رودخانه بزرگ در شهر رشت تاکنون تهدیدی برای این شهر بود، که امروز با تدابیر شهردار محترم و سیاست گذاری اعضای شورای شهر رشت سعی برآن است تا با استفاده این موهبت های الهی گام های بلندی در توسعه شهر، برداشته شود.

مدیر منطقه یک شهرداری رشت در پایان با قدردانی از مشاورین و پیمانکاران پروژه پارک گیلانه تصریح کرد: امید است با حمایت های بی شائبه اعضای محترم شورای شهر و درایت شهردار محترم هر هفته افتتاح پروژه های مهمی در زمینه توسعه شهری باشیم./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.