×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مهندس بلبل آبادی: رشد ۵ درصدی انرژی دریافتی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵

انرژی دریافتی از نیروگاه های استان گیلان در سال ۱۳۹۶ برابر با ۱۴,۸۰۶,۸۱۴ مگاوات ساعت بود که این مقدار در مقایسه با مورد مشابه سال ۱۳۹۵ (۱۴,۰۹۴,۵۲۱ مگا وات ساعت) به میزان ۵٫۰۵ درصد رشد داشته است.

به پزارش گیلان پیام، مهندس «عظیم بلبل آبادی» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این خصوص گفت: میزان انرژی دریافتی از نیروگاههای منطقه استان گیلان درسال۹۶ نسبت به سال ۹۵ افزایش یافت. میزان انرژی دریافتی در سال ۹۶ از نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر برابر ۵,۰۶۷,۳۳۰ (مگاوات ساعت)، از نیروگاه سد تاریک برابر ۵,۰۱۰ (مگاوات ساعت)، از نیروگاه سد سفید رود برابر ۲۰۸,۱۴۵ (مگاوات ساعت)، از نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان برابر۷,۸۰۱,۴۸۹(مگاوات ساعت)، از نیروگاه شهید بهشتی لوشان برابر۱,۶۴۰,۳۸۷(مگاوات ساعت)، از نیروگاه گیل و آذر ایرانیان برابر ۵,۹۹۳(مگاوات ساعت) و از نیروگاه بادی منجیل برابر۷۸,۴۶۰ (مگاوات ساعت) بود.

وی افزود: به عبارتی جمع انرژی دریافتی از نیروگاههای منطقه استان گیلان در سال ۹۶ برابر با ۱۴,۸۰۶,۸۱۴ مگاوات ساعت بود که در مقایسه با جمع انرژی دریافتی از نیروگاههای منطقه استان گیلان در سال ۹۵ که برابر با ۱۴,۰۹۴,۵۲۱ مگاوات ساعت بود به میزان ۵٫۰۵ درصد رشد داشته است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.