×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

 

دادگستریی

شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با هدف بررسی و نحوه اجرای مصوبات سه ماهه ابتدای سال ۱۳۹۴ برگزار شد

به گزارش گیلان پیام،در این نشست رییس کل دادگستری استان گیلان ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان را مامور نمود جهت هرچه بهتر صیانت نمودن از انفال ، منابع طبیعی و محیط زیست در استان های شمالی کشور نشست هایی را جهت تبادل اطلاعات و راهکارهای هماهنگ و همسو با منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست معزز قوه قضاییه به ویژه در پیشگیری از تخریب اراضی ملی و سواحل در شمال کشور تدوین نماید.

به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با حضور رییس کل ، قائم مقام ، معاونین و مسئولین دادگستری کل استان برگزار شد.
احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در این نشست با بیان تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع درخصوص بررسی ، پیش بینی ، پیگیری و ایجاد تمهیداتی مناسب جهت استقرار وکلا و کارشناسان رسمی در دادگستری های استان دستوراتی را صادر نمودند.
در ادامه این مقام ارشد قضایی ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان را مامور نمود جهت هرچه بهتر صیانت نمودن از انفال ، منابع طبیعی و محیط زیست در استان های شمالی کشور نشست هایی را جهت تبادل اطلاعات و راهکارهای هماهنگ و همسو با منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست معزز قوه قضاییه به ویژه در پیشگیری از تخریب اراضی ملی و سواحل در شمال کشور تدوین نماید.
سیاوش پور در این جلسه بر شناسایی نقاط حادثه خیز استان و تسریع در اصلاح و ترمیم این نقاط با توجه به شرایط مسافرپذیری استان تاکید نمود و افزود با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و فصل تابستان ستاد های ساماندهی سواحل در استان تدابیر لازم را اتخاذ و اجرا نمایند.
در ادامه این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.