×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
امضای توافقنامه احداث مدرسه خیّری ابتدایی در تالش

 

در راستای برطرف شدن مشکلات کمبود فضاهای آموزشی شهرستان تالش اسناد توافقنامه احداث مدرسه ابتدایی که به همت  جمعی از خیّرین نیک اندیش در اقدامی ارزشمند احداث خواهد شد امضا شد.

به گزارش گیلان پیام، مدرسه ابتدایی حجر بن عدی با دو کلاس درس در گیسوم تالش با زیربنای ۵۲متر مربع بصورت سازه ال اس اف با تعهد هفتصد میلیون ریال توسط گروهی از همکلاسی های قدیم به یاد دوران تحصیل خود و با اراده بلند و نیت خالص احداث خواهد شد.

شایان ذکر است این توافقنامه توسط مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان و مهندس محمود ساعی به نمایندگی از همکلاسی های خیّر که  در این جهاد خداپسندانه و در امر مقدس مدرسه‌سازی سهیم  شده اند در دفتر مدیر کل امضا شد.

مهندس مقدم درمراسم امضای تفاهنامه مدرسه خیّری فوق، ضمن تحسین اقدام ارزشمند این جمع همکلاسی خیِّر، از خیرین به عنوان فعالان فرهنگی جامعه در امر گسترش فضاهای آموزشی نام برد.

وی با بیان اینکه آینده سازان این کشور نباید زیر سقف های ناامن به تحصیل مشغول شوند،گفت:تمام تلاش ما این است تا بتوانم فضاهای امن،مناسب و زیبا را برای دانش آموزان عزیز استان فراهم کنیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه خیرین موهبت الهی هستند و باید از این ظرفیت استفاده کنیم و بر تقویت یک فضای همدلی و همکاری بین خیرین مدرسه ساز و ترغیب آنان تاکید کرد./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.