×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان: خدمت‌رسانی باید مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محرومان ارائه شود

مراسم تودیع و معارفه معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گیلان با حضور مدیرکل و کارکنان این نهاد برگزار شد.

 

به گزارش گیلان پیام، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه تغییر و تحولات زمانی نیکو و اثربخش است که برای رضای الهی و خدمت به مردم انجام شود، گفت: خدمت‌رسانی باید مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محرومان ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه محوری در انجام کارها تصریح کرد: داشتن برنامه مدون همراه با برنامه‌ریزی صحیح و انجام به‌موقع آن‌ها می‌تواند به کار و فعالیت‌ها سرعت بخشد و همچنین فعالیت‌ها نتیجه مثبت و مفیدی خواهند داشت.

محمدی بابیان اینکه در حال حاضر ۹۹ هزار و ۹۳۶ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: در سال ۹۴ که ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد بودند که با اجرای طرح پالایش و توانمندی اکنون به ۹۹ هزار خانوار در سال ۹۷ کاهش پیداکرده‌اند که این مهم بدون تلاش، پیگیری و اصلاح نظام پذیرش امکان‌پذیر نمی‌شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه درسال جدید با بهره‌گیری شایسته‌تر از فرصت‌ها و تدوین برنامه‌های نوین، بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به قشر محروم جامعه ارائه دهیم افزود: گیلان پتانسیل بسیار خوبی برای جذب حداکثری مشارکت مردم در امر خدمت‌رسانی به محرومان را دارد که باید به بهترین شیوه از آن‌ها استفاده کنیم.

شایسته ذکر است در این مراسم عباس فلاحتی به‌عنوان معاون جدید حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان منصوب و از زحمات مجید بزرگی راد معاون قبلی تقدیر شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.