×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در آیین افتتاح پروژه زیرساختی منطقه آزاد انزلی:  فناوری‌های نوین زمینه بهره‌گیری از زیرساخت‌ها در مسیر توسعه را فراهم می کند

 

 

استاندار گیلان گفت: در مسیر توسعه‌ی استان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین زمینه استفاده از زیرساخت‌ها فراهم می شود.

 

به گزارش گیلان پیام،دکتر مصطفی سالاری در آیین افتتاح پروژه زیرساختی منطقه آزاد انزلی افزود: سه محور کشاورزی، گردشگری و تجارت اولویت‌های استان برای توسعه است.

وی با بیان اینکه کشاورزی با زندگی مردم این استان پیوند ناگسستنی دارد خاطرنشان کرد: هرچند با مکانیزه شدن کشاورزی، شغل جدید کمتری ایجاد می شود اما بواسطه‌ی تاثیر بر معیشت مردم درحال توسعه‌ی آن هستیم.

استاندار با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری استان گیلان اظهار داشت: با توجه به نزدیک تر شدن فاصله جاده ای پس از تکمیل آزادراه قزوین – رشت و راه آهن این محور و همچنین ظرفیت های قانونی منطقه، موضوع تجارت را از دیگر اولویت های استان می دانیم.

دکتر سالاری خاطرنشان کرد: در کنار هم قرار دادن این سه حوزه و ارتباط آنها با فناوری اطلاعات محقق شده و با شیوه سنتی، ممکن نیست.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیوند دهکده های آبی، گردشگری دریایی و دهکده سلامت با فناوری اطلاعات گفت: باید در بازاریابی هم از فناوری اطلاعات استفاده کرد و زیرساخت ها را نیز وسعت دهیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌ها در نقاط دور گردشگری هم مردم به خدمات مختلف  دسترسی داشته باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.